משלוח חינם וצעצוע מתנה בהזמנה מעל 149 ש"ח | איסוף עצמי בחינם

רוצים להוסיף את המוצר ל-WISHLIST? אתם מוזמנים להיכנס לחשבונכם או להירשם לאתר

הרשמה / התחברות

שאלות ותשובות

הזמנות באתר

זה מאוד פשוט! מוסיפים לסל הקניות את המוצרים שברצונכם לקנות מבין מאות המוצרים המדליקים שלנו, ממשיכים לקופה, בוחרים את שיטת המשלוח ואת אופן התשלום וזהו! מפה ההזמנה שלכם עוברת להיות באחריותנו וכל מה שנשאר לכם לעשות זה לחכות לרגע שתוכלו לפתוח את החבילה שלנו. אל תדאגו אנחנו מבטיחים לדאוג להזמנה שלכם כמו שצריך, להכין אותה הכי מהר וגם מידי פעם לעדכן אתכם מה קורה איתה כדי שלרגע לא תרגישו ששכחנו אתכם. נ.ב. סביר להניח שעד שתסיימו לקרוא את התשובה הזאת ההזמנה כבר בדרך אליכם 😉..

ברור! ניתן לבצע הזמנות טלפוניות בכל אחת מדרכי ההתקשרות איתנו.
אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-24:00, ו' וערבי חג 08:00-12:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. דברו איתנו ונשמח לעזור לכם!😃

כן, ניתן לבצע הזמנות באתר ולשלם עליהן בטלפון. בזמן ביצוע ההזמנה יש לבחור בשיטת התשלום "תשלום טלפוני". לאחר שנקבל את ההזמנה נציג מטעמנו יתקשר אליכם על מנת להסדיר את התשלום כדי שנוכל להתחיל להכין את ההזמנה. 👐

לא! ניתן לבצע הזמנות באתר בתור אורח בצורה נוחה, קלה ופשוטה מבלי הצורך להירשם לאתר אך אנחנו בכל זאת ממליצים מאוד לבצע הרשמה שתאפשר לכם לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם ולהתעדכן מול סטטוס ההזמנות שביצעתם (ובתכל'ס מה אכפת לכם זה כולה לבחור סיסמה ולהזין אותה בעמוד "פרטים" במהלך ביצוע ההזמנה 😜). אה וכמובן שבתור משתמשים רשומים אנחנו נפנק אתכם כל השנה בקופונים ומבצעים בלעדיים ותקבלו על כך עדכונים במייל כדי שלא יקרה מצב שתפספסו אף מבצע שווה שלנו. אז בעצם למה שלא תרשמו כבר עכשיו?!

בסיום כל הזמנה באתר, תוצג ההודעת אישור כאינדיקציה לכך שההזמנה התקבלה בהצלחה. במידה ואתם לקוחות רשומים התחברו לחשבון שלכם באתר, היכנסו ל"לוח הבקרה" -> "צפייה בהזמנות שלי" ותוכלו לראות את הסטטוס העדכני ביותר לכל הזמנה שביצעתם באתר. בנוסף בין אם אתם לקוחות רשומים או אורחים, תקבלו עדכונים לגבי סטטוס ההזמנה שלכם במייל ובSMS עד שהחבילה תגיע אליכם הביתה. בקיצור הסירו דאגה מלבכם.

ניתן לשנות או לבטל הזמנה בטווח של עד יום העסקים העוקב מיום ביצוע ההזמנה ורק במידה והיא עדיין לא נשלחה אליכם. על מנת לעשות זאת יש לפנות אלינו עם פרטי ההזמנה שברצונכם לשנות או לבטל. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-24:00, ו' וערבי חג 08:00-12:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. מבטיחים לעשות את המקסימום לעזור לכם במהירות האפשרית. במידה וברצונכם לבטל הזמנה שכבר נשלחה אליכם ניתן להחזיר את המוצרים שהזמנתם ולקבל החזר כספי בהתאם למדיניות ההחזרות שלנו.

ניתן לשנות את שיטת המשלוח רק במידה וההזמנה עדיין לא עזבה את המחסנים שלנו ויצאה אליכם לדרך. על מנת לעשות זאת יש לפנות אלינו עם פרטי ההזמנה שברצונכם לשנות לה את שיטת המשלוח. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-24:00, ו' וערבי חג 08:00-12:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. מבטיחים לעזור במהירות האפשרית.

את כתובות המשלוח של משתמשים רשומים באתר, תוכלו לעדכן ולשנות בכל זמן נתון ב"לוח הבקרה" -> "ניהול כתובות המשלוח והחיוב שלי". בנוסף בכל הזמנה שתבצעו באתר, כאשר תגיעו לעמוד "פרטים" תוכלו להזין את פרטי הכתובת למשלוח המעודכנים ביותר נכון למועד ביצוע ההזמנה.

ניתן לשנות את כתובת המשלוח של ההזמנה רק במידה והיא עדיין לא עזבה את המחסנים שלנו ויצאה אליכם לדרך, לכן חשוב לוודא לפני כל סיום ביצוע הזמנה שהכתובת שהזנתם תקינה. לשינוי כתובת המשלוח להזמנה שכבר ביצעתם יש ליצור איתנו קשר. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-24:00, ו' וערבי חג 08:00-12:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. נשמח לעמוד רשותכם!

סטטוס ממתין לתשלום – משהו בתהליך חיוב אמצעי התשלום השתבש. נסו שוב לבצע את החיוב על מנת להשלים את ההזמנה.

סטטוס בטיפול – אנחנו בדיוק מכינים את הההזמנה שלכם, תתכוננו לקבל עדכון על כך שהיא בדרך אליכם. 😜

סטטוס הושלם – סיימנו להכין את ההזמנה שלכם והיא כבר בדרך אליכם. איזה כיף. 😝

 

משלוחים

תוכלו לעיין בפרטי עלויות המשלוח בשיטות השונות בעמוד משלוחים והחזרות.

כן 😄 ניתן להגיע ולאסוף את החבילה באופן עצמאי בחינם. איך עושים את זה? בסל הקניות יש לבחור באופציה "איסוף עצמי חינם מרח' עוזיאל 63, רמת גן". ברגע שהחבילה תהיה מוכנה לאיסוף עצמי על ידכם נעדכן אתכם על כך טלפונית (אל תדאגו, זה לא ייקח הרבה זמן 😝)

נק' החלוקה שלנו:
חנות פונצ'בננה הנמצאת ברח' עוזיאל 63, רמת גן.
שעות החלוקה:
ימים א', ד': 17:30 – 10:00.
יום ב': 20:30 – 14:00.
ימים ג', ה': 19:00 – 11:00.
יום ו':  13:30 – 10:00.

*בחגים , ערבי חג ותקופות לחוצות במהלך השנה ייתכנו שינויים בשעות הפעילות. אנו ממליצים בתקופות אלו לוודא שנקודת החלוקה שלנו פתוחה לפני ההגעה.

את זמני המשלוחים המפורטים תוכלו לראות בעמוד מדיניות משלוחים והחזרות. בנוסף תקבלו מאיתנו עדכונים שוטפים במייל וב-SMS לגבי סטטוס ההזמנה שלכם כדי שתמיד תישארו מעודכנים.

החזרות והחלפות

התחרטתם או שיניתם את דעתכם לגבי המוצר שהזמנתם ואתם רוצים להחזיר אותו אלינו או להחליף אותו? אין בעיה! ניתן להחזיר את המוצר בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש, לא נפל בו אף פגם והוא נמצא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה, ולקבל את כספכם חזרה או להחליף אותו למוצר אחר בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו.

זמן ההגעה של מוצר שהחזרתם אלינו תלוי בדואר ישראל. ההתחייבות של חברת דואר ישראל היא תוך 14 ימי עסקים אבל בנינו ברוב המקרים המוצר יגיע הרבה לפני. ברגע שנקבל את המוצר שהחזרתם אנו ניצור אתכם קשר ישירות ונשמח לטפל בבקשה עד אשר יוחזר כספכם או יישלח אליכם מוצר חלופי לבקשתכם. במידה ושלחתם אלינו מוצר חזרה ולא חזרנו אליכם תוך 14 ימי עסקים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם ולעמוד לרשותכם. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-24:00, ו' וערבי חג 08:00-12:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. 

קודם כל אנו מצטערים על המקרה ועושים את המקסימום כדי שטעויות כאלו לא יקרו שוב. במידה וקיבלתם בחבילה שהזמנתם מוצר שהגיע פגום יש ליצור איתנו קשר ואנו אשמח לעזור לכם. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 08:00-24:00, ו' וערבי חג 08:00-12:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. 

ניתן להחזיר מוצר שקניתם במסגרת מבצע או הנחה עד 7 ימי עסקים מהיום בו ביצעתם את רכישתו. לאחר סיום הטיפול בהחזרת המוצר תוכלו לקבל את כספכם בחזרה בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו.

במידה והמוצר שרכשתם היה במבצע או בהנחה או שהשתמשתם בקופון הנחה במעמד ההזמנה, ההחזר הכספי יהיה בהתאם לסכום ששולם לאחר ההנחה.

ניוזלטר והרשמה לאתר

אם אתם משתמשים במייל של GMAIL המיילים שלנו יגיעו אוטומטית לתיקייה "קידומי מכירות" ולא לתיקייה הראשית שלכם. על מנת לתקן את זה יש לסמן ב-V את אחד המיילים שקיבלתם מאיתנו, ללחוץ עליו לחצן ימני בעכבר, ללחוץ על העבר לכרטיסייה ולבחור ב"ראשי". במידה ואתם רוצים לעשות זאת מהסמארטפון יש ללחוץ לחיצה ארוכה על המייל על מנת לסמן אותו, ללחוץ על אפשרויות, ללחוץ על העבר אל ולבחור ב"ראשי". במידה ואינכם משתמשים במייל של GMAIL, יש לבדוק את תיקיית הספאם ובמידה והמייל שלנו נמצא שם יש לסמן אותו כדואר שאינו ספאם על מנת שבהמשך תקבלו מאתנו את המיילים ישירות לתיקייה הראשית של המייל שלכם.

על מנת לתקן את זה יש לפתוח את אחד המיילים שקיבלתם מאתנו ולהוסיף אותנו לרשימת השולחים הבטוחים כדי שבפעמים הבאות המייל יוריד מראש את התמונות.

מלאי

במידה ומוצר אזל מהמלאי לא ניתן להזמינו אך לשמחתכם יש סיכוי לא רע שהוא יחזור להיות זמין במלאי זמן קצר לאחר מכן. לכן אנו ממליצים לכם להתעדכן מול האתר מידי יום ולבדוק אם המוצר חזר להיות זמין במלאי ותוכלו להזמינו.

כל מוצר שמופיע באתר שלי הוא מוצר שזמין במלאי וניתן להזמינו. במקרים נדירים ייתכן מקרה שבו תזמינו מוצר שאזל מהמלאי בזמן סמוך לביצוע ההזמנה והאתר עוד לא הספיק להתעדכן לפני כן. במקרים אלו אנו ניצור אתכם קשר בהקדם ונטפל במקרה על הצד הטוב ביותר.

אבטחת מידע

כמובן. כל התקשורת עם האתר לרבות פרטי אמצעי התשלום מועברים באופן מוצפן ומאובטח העומד בתקנים המחמירים ביותר הקיימים כיום בתחום אבטחת המידע. כל התקשורת בין הלקוח לבין האתר מתבצעת באמצעות פרוטוקול SSL המאובטח והמוצפן כך שלא ניתן לפענח את המידע שמועבר בין הלקוח לאתר. אנחנו ב"קיפי", שמים דגש על אבטחת המידע והעברתו אלינו בצורה הבטוחה ביותר הקיימת כיום על מנת להבטיח לכם, הלקוחות שלנו, קנייה בטוחה ללא חשש ועם ראש שקט.

במידה ונתקלתם בהודעה כזו הבעיה אינה קשורה לאתר מאחר וכל התקשורת עם האתר לרבות פרטי אמצעי התשלום מועברים באופן מוצפן ומאובטח העומד בתקנים המחמירים ביותר אלא קשורה לתוכנת האנטי וירוס המותקנת במחשבכם. הודעה זו מופיעה בדרך כלל כאשר האנטי וירוס שלכם אינו מעודכן או שפג תוקפו. יש לעדכנו או לחדש את רישיונו על מנת ששגיאה זו תיעלם.

חיובים ותשלומים

לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כל חברות וסוגי כרטיסי האשראי חוץ מדיינרס או באמצעות חשבון פייפאל Paypal.

כן 😊 והחלק הכי טוב הוא שבקיפי התשלומים הם ללא עמלה וללא ריבית! ניתן לשלם בתשלומים על כל הזמנה מעל 99 ש"ח, עד 6 תשלומים ללא עמלה וללא ריבית כלל. איזה כיף שכבר לא צריך לחשוב פעמיים לפני שעושים הזמנה 👐😆

האתר מחייב אתכם באופן אוטומטי פעם אחת בסיום תהליך ההזמנה. מעבר לכך, אנו מבצעים בדיקות יומיות על מנת לוודא שכל לקוח חויב כראוי – פעם אחת בלבד ובסכום הנכון. ביכולתכם גם לוודא שתהליך התשלום בוצע כראוי ובהצלחה, ושלא ביצעתם בטעות הזמנה כפולה. על מנת לבדוק זאת יש להיכנס ל"לוח הבקרה" -> "צפייה בהזמנות שלי" ותוכלו לראות את כל הפרטים והחיובים שביצעתם באתר.

קופונים

הקופון שקיבלתם הוא חד פעמי ומוגבל בזמן ולכן כדאי לנצל אותו. בסוף ההזמנה בעמוד סל הקניות תוכלו להזין את קוד הקופון ואפילו לראות את סכום ההזמנה המעודכן לאחר ההנחה, לפני סיום ביצוע ההזמנה ושליחתה אלינו.

משלוח מהיר לכל הארץ
מתחייבים למחיר הנמוך ביותר
מחויבים לשביעות רצון הלקוח
קניה מוצפנת ומאובטחת