ביצוע הזמנה באתר

איך מבצעים הזמנה באתר?

זה מאוד פשוט! מוסיפים לסל הקניות את המוצרים שברצונכם לקנות מבין מאות המוצרים המדליקים שלנו, ממשיכים לקופה, בוחרים את שיטת המשלוח ואת אופן התשלום וזהו! מפה ההזמנה שלכם עוברת להיות באחריותנו וכל מה שנשאר לכם לעשות זה לחכות לרגע שתוכלו לפתוח את החבילה שלנו. אל תדאגו אנחנו מבטיחים לדאוג להזמנה שלכם כמו שצריך, להכין אותה הכי מהר וגם מידי פעם לעדכן אתכם מה קורה איתה כדי שלרגע לא תרגישו ששכחנו אתכם. נ.ב. סביר להניח שעד שתסיימו לקרוא את התשובה הזאת ההזמנה כבר בדרך אליכם… 😉

האם אני חייב לפתוח חשבון באתר על מנת לבצע הזמנה?

ממש לא! ניתן לבצע הזמנות באתר ללא הרשמה, כל מה שצריך להזין במעמד ההזמנה זה את שמך, כתובת המשלוח או הכתובת של מקבל/ת המתנה, טלפון ומייל שנעדכן בכל תהליך האריזה ועד המסירה – וזהו. אה וכמובן שאנחנו דואגים לכל מי שנרשם לרשימת לקוחות ה-VIP שלנו לדיוור במייל, נפנק אותך כל השנה בקופונים ומבצעים בלעדיים ותקבלו על כך עדכונים במייל כדי שלא יקרה מצב שתפספסו אף מבצע שווה שלנו.

האם אפשר לשלם על הזמנה בטלפון?

בהחלט! אפשר לבחור בביצוע ההזמנה לשלם ב"תשלום טלפוני". לאחר שליחת ההזמנה, נציג שלנו יתקשר אליכם על מנת לבצע את תשלום ההזמנה בטלפון. טיפול בהזמנה יחל לאחר ביצוע התשלום. אנחנו בכל זאת ממליצים לבצע תשלום באתר, כדי לא לעכב את הטיפול בהזמנתך במגוון שיטות התשלום המאובטחות שלנו תחת תקני אבטחה מחמירים ביותר: כל כרטיסי האשראי מלבד דיינרס, פייפאל, פייבוקס, ביט.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

ברור! ניתן לבצע הזמנות טלפוניות בכל אחת מדרכי ההתקשרות איתנו.
אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00, ו' וערבי חג 08:00-13:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. דברו איתנו ונשמח לעזור לכם!😃

איך אני יכול לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלי ולוודא שקיבלתם אותה בהצלחה?

בסיום כל הזמנה באתר, תוצג הודעת אישור הזמנה ותקבלו מספר הזמנה מאיתנו כאינדיקציה לכך שההזמנה התקבלה בהצלחה. כמו כן נשלח לכם את אישור ההזמנה עם כל הפרטים למייל שהקלדתם.
אנחנו נעדכן בהמשך הטיפול במייל וב-SMS עד שהחבילה תגיע אליכם הביתה. בקיצור הסירו דאגה מלבכם, אתם בידיים טובות.

איך אני יכול לשנות את כתובת המשלוח לאחר שכבר ביצעתי את ההזמנה?

ניתן לשנות את כתובת המשלוח של ההזמנה רק במידה והיא עדיין לא עזבה את המחסנים שלנו ויצאה אליכם לדרך, לכן חשוב לוודא לפני כל סיום ביצוע הזמנה שהכתובת שהזנתם תקינה. לשינוי כתובת המשלוח להזמנה שכבר ביצעתם יש ליצור איתנו קשר. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00, ו' וערבי חג 08:00-13:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. נשמח לעמוד רשותכם!

איך אפשר לשנות את שיטת המשלוח לאחר שכבר ביצעתי את ההזמנה?

ניתן לשנות את שיטת המשלוח רק במידה וההזמנה עדיין לא עזבה את המחסנים שלנו ויצאה אליכם לדרך. על מנת לעשות זאת יש לפנות אלינו עם פרטי ההזמנה שברצונכם לשנות לה את שיטת המשלוח. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00, ו' וערבי חג 08:00-13:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. מבטיחים לעזור במהירות האפשרית.

מה אני עושה אם ברצוני לשנות או לבטל את ההזמנה שביצעתי?

ניתן לשנות או לבטל הזמנה בטווח של עד יום העסקים העוקב מיום ביצוע ההזמנה ורק במידה והיא עדיין לא נשלחה כבר אליכם. על מנת לעשות זאת יש לפנות אלינו עם פרטי ההזמנה שברצונכם לשנות או לבטל. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00, ו' וערבי חג 08:00-13:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. מבטיחים לעשות את המקסימום לעזור לכם במהירות האפשרית. במידה וברצונכם לבטל הזמנה שכבר נשלחה אליכם ניתן להחזיר את המוצרים שהזמנתם ולקבל החזר כספי בהתאם למדיניות ההחזרות שלנו.

משלוחים

לאילו ערים אתם מבצעים משלוחים?

הכי פשוט שיש, אנחנו בקיפי דואגים לכולם, מהצפון ועד הדרום! אנחנו עושים משלוחים לכל הערים והיישובים מהגדולים ועד הקטנים בכל הארץ.

מהן עלויות המשלוח בשיטות השונות?

תוכלו לעיין בפרטי עלויות המשלוח וזמני האספקה בשיטות השונות בעמוד זמני המשלוחים שלנו.

מתי ההזמנה תגיע אלי?

את זמני המשלוחים המפורטים תוכלו לראות בעמוד זמני המשלוחים וההחזרות שלנו. בנוסף תקבלו מאיתנו עדכונים שוטפים במייל וב-SMS לגבי סטטוס ההזמנה שלכם, מתי סיימנו לארוז, ומתי החבילה תגיע. בכל שלב תוכלו לעקוב אחרי החבילה עם לינק מעקב שיישלח אלייכם למייל.

האם ניתן להגיע לאסוף את החבילה בעצמי?

כן בהחלט! תוכלו להגיע ולאסוף מנקודת החלוקה ברחוב שלמה 54, תל אביב (לאחר ביצוע הזמנה באתר). נעדכן אתכם בהודעת SMS ובמייל מיד כשההזמנה מוכנה וזמינה לאיסוף עם לינק לוויז. שעות פעילות של נקודת האיסוף מפורטים בתחתית האתר ונשלח אליכם את כל הפרטים גם למייל.

החזרות והחלפות

מה אני עושה אם התחרטתי ואני רוצה להחזיר או להחליף מוצר שהזמנתי?

התחרטתם או שיניתם את דעתכם לגבי המוצר שהזמנתם ואתם רוצים להחזיר אותו אלינו או להחליף אותו? אין בעיה! ניתן להחזיר את המוצר בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש, לא נפל בו אף פגם והוא נמצא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה, ולקבל את כספכם חזרה או להחליף אותו למוצר אחר בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו.

כמה זמן לוקח למוצר שהחזרתי להגיע אליכם?

זמן ההגעה של מוצר שהחזרתם אלינו תלוי בשיטת השילוח שהשתמשתם. ההתחייבות של חברת דואר ישראל היא תוך 21 ימי עסקים אבל בנינו ברוב המקרים המוצר יגיע הרבה לפני. ברגע שנקבל את המוצר שהחזרתם אנו ניצור אתכם קשר ישירות ונשמח לטפל בבקשה עד אשר יוחזר כספכם או יישלח אליכם מוצר חלופי לבקשתכם. במידה ושלחתם אלינו מוצר חזרה ולא חזרנו אליכם תוך 14 ימי עסקים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם ולעמוד לרשותכם. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00, ו' וערבי חג 09:00-13:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. 

מה אני עושה במידה וקיבלתי מוצר פגום?

קודם כל אנו מצטערים על המקרה ועושים את המקסימום כדי שטעויות כאלו לא יקרו שוב. במידה וקיבלתם בחבילה שהזמנתם מוצר שהגיע פגום יש ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לעזור לכם. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00, ו' וערבי חג 08:00-13:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. 

האם אפשר להחזיר מוצר שנמצא במבצע או בהנחה?

ניתן להחזיר מוצר שקניתם במסגרת מבצע או הנחה עד 7 ימי עסקים מהיום בו קיבלתם את הזמנתכם במשלוח או יום האיסוף מנקודת האיסוף. לאחר סיום הטיפול בהחזרת המוצר תוכלו לקבל את כספכם בחזרה בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו.

במידה והמוצר שרכשתם היה במבצע או בהנחה או שהשתמשתם בקופון הנחה במעמד ההזמנה, ההחזר הכספי יהיה בהתאם לסכום ששולם לאחר ההנחה.

הרשמה לניוזלטר לקוחות VIP

איך יכול להיות שנרשמתי לניוזלטר שלכם ועדיין לא קיבלתי מכם מייל?

אם אתם משתמשים במייל של GMAIL המיילים שלנו יגיעו אוטומטית לתיקייה "קידומי מכירות" ולא לתיקייה הראשית שלכם. על מנת לתקן את זה יש לסמן ב-V את אחד המיילים שקיבלתם מאיתנו, ללחוץ עליו לחצן ימני בעכבר, ללחוץ על העבר לכרטיסייה ולבחור ב"ראשי". במידה ואתם רוצים לעשות זאת מהסמארטפון יש ללחוץ לחיצה ארוכה על המייל על מנת לסמן אותו, ללחוץ על אפשרויות, ללחוץ על העבר אל ולבחור ב"ראשי". במידה ואינכם משתמשים במייל של GMAIL, יש לבדוק את תיקיית הספאם ובמידה והמייל שלנו נמצא שם יש לסמן אותו כדואר שאינו ספאם על מנת שבהמשך תקבלו מאתנו את המיילים ישירות לתיקייה הראשית של המייל שלכם.

עדיין לא נרשמתם והפכתם ללקוחות VIP בקיפי? חבל! יש לנו מבצעים שווים במיוחד!

אנחנו מפנקים בקופונים כל כך שווים – שאנחנו עומדים על כך שמאוד שווה להיכנס למעגל לקוחות ה-VIP שלנו! 😁
הכניסו כתובת אימייל תקניה – ואתם בפנים! המתינו בסבלונות ואנחנו נדאג לכם לקופונים נהדרים, או אולי משלוח חינם? שווה להירשם!
לחצו כאן להרשמה 👉

אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אלי, מה לעשות?

על מנת לתקן את זה יש לפתוח את אחד המיילים שקיבלתם מאתנו ולהוסיף אותנו לרשימת השולחים הבטוחים כדי שבפעמים הבאות המייל יוריד מראש את התמונות.

קיבלתי מכם קופון. איך אפשר להשתמש בו?

הקופון שקיבלתם הוא חד פעמי ומוגבל בזמן ולכן כדאי לנצל אותו. בסוף ההזמנה בעמוד סל הקניות תוכלו להזין את קוד הקופון ואפילו לראות את סכום ההזמנה המעודכן לאחר ההנחה, לפני סיום ביצוע ההזמנה ושליחתה אלינו.

אבטחת מידע ותשלום דרך האתר

האם ניתן לשלם בכסף מזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כל חברות וסוגי כרטיסי האשראי חוץ מדיינרס או באמצעות חשבון פייפאל Paypal, אפליקציית ביט או אפליקציית פייבוקס.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן 😊 והחלק הכי טוב הוא שבקיפי התשלומים הם ללא עמלה וללא ריבית! ניתן לשלם בתשלומים על כל הזמנה מעל 99 ש"ח, עד 6 תשלומים ללא עמלה וללא ריבית כלל. איזה כיף שכבר לא צריך לחשוב פעמיים לפני שעושים הזמנה 👐😆

האם האתר מאובטח?

כמובן, קיפי מאובטח ברמת האבטחה הגבוהה ביותר. כל התקשורת עם האתר לרבות פרטי אמצעי התשלום מועברים באופן מוצפן ומאובטח העומד בתקנים המחמירים ביותר הקיימים כיום בתחום אבטחת המידע. כל התקשורת בין הלקוח לבין האתר מתבצעת באמצעות פרוטוקול SSL המאובטח והמוצפן כך שלא ניתן לפענח את המידע שמועבר בין הלקוח לאתר. אנחנו ב"קיפי", שמים דגש על אבטחת המידע והעברתו אלינו בצורה הבטוחה ביותר הקיימת כיום על מנת להבטיח לכם, הלקוחות שלנו, קנייה בטוחה ללא חשש ועם ראש שקט.

האם ייתכן שחויבתי פעמיים?

האתר מחייב אתכם באופן אוטומטי פעם אחת בסיום תהליך ההזמנה. מעבר לכך, אנו מבצעים בדיקות יומיות על מנת לוודא שכל לקוח חויב כראוי – פעם אחת בלבד ובסכום הנכון. ביכולתכם גם לוודא שתהליך התשלום בוצע כראוי ובהצלחה, ושלא ביצעתם בטעות הזמנה כפולה וקיבלתם אישור הזמנה אחד בלבד למייל בסיום ההזמנה.