האם קיפי היא חנות צעצועים שפתוחה בשבת?

חנות צעצועים פתוחה בשבת

הילד מאוד רוצה שתקנו לו צעצוע חשוב, וגם אתם מאוד רוצים לקנות לו את זה. אבל איכשהו יכולים לעבור שבועות שלמים עד שאתם מוצאים את הזמן המתאים לצאת מהבית, לנסוע לקניון ולקנות את הצעצוע הנכסף, וזה כמובן במקרה הטוב. לחץ הזמן במהלך השבוע, העבודה במשרד והעבודה בבית, מונעים מאיתנו פעמים רבות את ההנאות הקטנות שלנו עם הילדים, וכבר מאות מחקרים נכתבו בנושא. לא פלא, אם כן, שישראלים רבים מקדישים דווקא את יום המנוחה השבועי שלהם לקניות שאותן אין להם זמן לבצע במהלך השבוע. אנחנו יכולים לא לאהוב את זה, אבל גם כשאנחנו רוצים לקנות צעצוע לילד, סביר להניח שיום שבת יהיה היום המתאים ביותר למשימה. אחרי שאמרנו את זה, המשימה לא צריכה להיות כזאת קשה, אין צורך לעשות נסיעות ארוכות כדי לחפש חנות צעצועים פתוחה בשבת ואפשר להשלים את המשימה אפילו מהבית, כאן אצלנו באתר קיפי.

קניית צעצועים בשבת – איך תעשו את זה נכון?

אם אתם חושבים שאתם היחידים שמתקשים להתמודד עם לחץ השגרה ביום יום ונאלצים לדחות לשבת את כל משימות הקניות והמשימות המשפחתיות החשובות שלכם, בנסיעה אחת אל חנות צעצועים פתוחה בשבת, אתם תגלו שכל עם ישראל איתכם. פקקים, תורים ארוכים, צפיפות ועומס, צרחות ילדים, חניונים יקרים – כל אלה ממתינים לכם בדרככם אל חנות הצעצועים, שבה אתם גם צפויים לשלם מחירים שמתאימים לחנות שנהנית מביקוש גבוה גם ביום שבת. אלא שכל זה לא צריך להטריד אתכם. אנחנו בקיפי פתוחים גם בשבת, 24 שעות ביממה, מוכנים לקבל מכם הזמנה לכל צעצוע שרק תרצו, מתי שרק תרצו והכל דרך המחשב בבית. אתם לא צריכים להתלבש, לא צריכים לעלות לרכב, לא צריכים להשתרך בפקקים ולא צריכים לחוות את כל העיכובים והלחצים שעוד יבואו אחריהם. מהמחשב בבית, אתם יכולים לצפות במאות ואלפי דגמים של צעצועים, מחולקים לפי קטגוריות או בחיפוש חופשי, למצוא בדיוק את הצעצוע שהילד רוצה, להשלים את הקנייה בתוך דקות ולחזור ליום המנוחה שלכם. אנחנו כבר נשלח אליכם את הצעצוע עם שליח עד פתח הבית. ככה עושים היום קניות בשבת, גם קניות של צעצועים.

 

האם קיפי היא חנות צעצועים שפתוחה בשבת?

האם אפשר למצוא בקיפי גם מוצרי תינוקות?

התשובה היא בהחלט כן. לא רק שאתם יכולים לקנות בקיפי מתי שאתם רק רוצים, גם בשבת וגם בכל שעה לאורך היום, אלא שבקיפי ממתין לכם מבחר ענק של מתנות, מוצרי תינוקות בזול וכמובן צעצועים. וזה אולי עוד יתרון חשוב מאוד שיודעת קיפי להציע לכם מעבר לכל חנות צעצועים פתוחה בשבת – מבחר גדול שלא מוגבל בשטח מדף ולא מוגבל בשטח החנות הפיזית. את כל מה שאתם צריכים תוכלו לחפש אצלנו בחיפוש חופשי או לפי קטגוריה, למשל קטגוריית מוצרי תינוקות. תוכלו לחפש מותג מסוים, מוצר מסוים, טווח מחירים מסוים, לבחור את הפריט המתאים לכם ביותר בראש שקט, בלי לחץ ובלי תורים ארוכים ולשוב ולהתפנות למנוחת השבת שלכם. למעשה, לא תצטרכו לדחות את המשימה כלל ליום שבת. בחנות של קיפי תוכלו לקנות בכל רגע שמתפנה לכם לאורך השבוע, ולהשלים את הקנייה בתוך דקות ספורות. משם, אנחנו לוקחים פיקוד ודואגים לשלוח אליכם את מה שהזמנתם ישירות לפתח הבית.

ואם המוצר לא מתאים, או לא מה שחשבתם?

הסיכוי שתקנו בקיפי מוצר שהוא לא מה שחשבתם, שואף לאפס. הסיבה לכך היא שאנחנו בקיפי מקפידים מאוד לספק תיאור מלא ותמונות ברזולוציה גבוהה כדי שתהיו בטוחים במאה אחוז לפני שאתם מזמינים. ובכל זאת, אם קרה מקרה כזה, או שלחילופין הזמנתם מוצר שפתאום הבנתם שלא מתאים לכם, יש לכם את החופש המלא להחזיר את המוצר או להחליף אותו במוצר אחר. בקיפי תוכלו למצוא מדיניות מסודרת של החזרות והחלפות בדיוק כמו בכל חנות צעצועים פתוחה בשבת. אתם רק צריכים להגיד לנו במייל או בדף יצירת קשר שאתם רוצים להחליף או להחזיר ואנחנו נדאג לכל השאר. כי ככה אנחנו מאמינים בקיפי – לאפשר לכם לקנות את כל מה שאתם צריכים, מתי שאתם צריכים, במהירות, בנוחות, בקלות, במחיר תחרותי ואטרקטיבי ואם משהו לא מסתדר, אז נסדר אותו למענכם.

דילוג לתוכן