זמני משלוחים וזמני פעילות בחגי תשרי בקיפי

זמני משלוחים וזמני פעילות בחגי תשרי בקיפי

אז בא לכם להזמין מתנה מגניבה מהאתר, אבל מבולבלים בגלל החגים? רוצים לדעת מתי תאכל'ס החבילה תגיע אליכם מרגע ההזמנה? כל הפרטים לפניכם.

שירותי המשלוחים בתקופת החגים

שירותי המשלוחים שלנו יפעלו כרגיל בימי חול ויחשבו כימי עסקים. ערבי חג וימי חג לא ייחשבו כימי עסקים.

משלוח קיפי רגיל – אנחנו מתחייבים לכם שהמשלוח יגיע אליכם עד 5 ימי עסקים, עם שליח עד פתח הבית. עלות המשלוח 25 ש"ח ובהזמנה של מעל 149 ש"ח – המשלוח חינם! (בד"כ המשלוח מגיע לפני 5 ימי עסקים). נגיד לדוגמה שאתם מזמינם היום והיום יום ראשון? אנחנו מתחייבים שהחבילה תגיע אליכם עד יום ראשון הבא, אבל מבטיחים שהיא תגיע הרבה לפני!

משלוח קיפי מהיר – אנחנו מתחייבים שההזמנה תגיע אליכם עד 3 ימי עסקים עם שליח עד הבית. עלות המשלוח 40 ש"ח. יום ההזמנה לא יחושב כיום עסקים. נגיד לדוגמה שהזמנתם ביום ראשון? ביום רביעי החבילה אצלכם עם שליח שיגיע אליכם עד הבית.

 יש לנו גם משלוחי אקספרס מהיום להיום באיזור המרכז והשפלה, אך בתקופת החגים שירות זה אינו פעיל.

איסוף עצמי לא יהיה זמין עד ה-15/10/19

בתקופה החגים הסניפים של נקודות האיסוף יהיו סגורים, מצטערים על אי הנוחות. נחזור לפעילות מלאה לאחר יום כיפור, אבל עד אז מאוד נתגעגע. בתקופה רגילה ובשגרה, ניתן להגיע אלינו ולאסוף מסניפנו שנמצאים בתל-אביב וברמת גן.

שירות טלפוני בתקופת החגים יהיה מצומצם ולהשארת הודעות בלבד

שירות הלקוחות הטלפוני יהיה מצומצם בחגי תשרי בעקבות המתכונת המצומצת של החגים, ניתן יהיה להשאיר הודעות בלבד ונחזור אליכם לאחר החגים, כמובן שבמידה והמקרה דחוף ובנוגע למשלוח שהזמנם או בעיה – נדאג לחזור אליכם במהירות. נחזור למתכונת שירות מלאה גם בטלפון לאחר יום כיפור.

חשוב להדגיש, שירותי המשלוחים פועלים כרגיל!

מאחלים לכם מקיפי שנה טובה ומתוקה וחג שמח!

לקוחות יקרים שלנו, נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם הרבה שירות ואהבה כמו שאנחנו תמיד נותנים, גם בשנה החדשה שבאה עלינו לטובה. חג שמח ושנה טובה לכם ולכל בני משפחתכם ואהוביכם 🙂

דילוג לתוכן