חנות צעצועים אונליין – כאילו יש עוד אפשרות?

חנות צעצועים אונליין – כאילו יש עוד אפשרות?

אם מציעים לכם לקנות כל צעצוע שאתם רוצים במספר לחיצות עכבר היישר משולחן המחשב בביתכם וגם מתעקשים לשלוח לכם את הצעצוע במשלוח אישי עד הבית, אולי בכל זאת כדאי לקחת את זה בשתי ידיים ולחפש את המשמעות במקום אחר, לא? במיוחד בתקופת הקורונה, קטגוריית הצעצועים היא אחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר בעולם המסחר האלקטרוני באינטרנט, ואפשר בהחלט לנחש שהגאון שהמציא את האפשרות לקנות חנות צעצועים אונליין, חשב קודם כל על חנות צעצועים.

צעצועים קונים אונליין ושלא יגידו לכם אחרת

יש לא מעט אנשים שיסבירו לכם שכאשר אתם קונים בחנות צעצועים אונליין אתם לא באמת יכולים לדעת מה אתם קונים. מבחינתם, אין דבר נכון יותר מלצאת מהבית, לנהוג לקניון, לחפש חניה ולכתת רגליים אל חנות הצעצועים רק כדי להחזיק את אותה אריזת קרטון או פלסטיק שהם ראו על גבי מסך המחשב, ושדרכה אפשר לראות את הצעצוע עוד הרבה פחות טוב מכפי שראו אותו בתמונות על גבי מסך המחשב. אז במקום להקשיב לדברים חסרי ההיגיון שכולם מפזרים, אתם יכולים היום לנסות הכל בעצמכם, ולכבוד זאת אספנו עבורכם כמה עובדות שאולי יוכיחו לכם סופית שאת הצעצוע הבא שלכם, אתם לא רק יכולים אלא בעיקר רוצים, לקנות דווקא באינטרנט. אז הנה מתחילים – למה דווקא באינטרנט?

בגלל שאתם רואים ומבינים מה אתם קונים

בניגוד לטענה השכיחה נגד המסחר האלקטרוני, דווקא בענף הצעצועים (אם כי ממש לא רק בו), היכולת שלכם לראות ולהבין מה בדיוק אתם קונים, היא גבוהה הרבה יותר באינטרנט מאשר בתוך חנות צעצועים פיזית. עם תמונות ברזולוציה גבוהה מכל זווית אפשרית, עם הסבר טקסטואלי, גרפי וויזואלי שמספק לכם מידע מקצועי וטכני (סוג חומר גלם, מידות, משקל וכדומה) ועם השקט והרוגע בהם אתם יכולים להתרשם מכל אלה, קשה לחשוב על מישהו שיעדיף משהו אחר מאשר לקנות באינטרנט. כל זה נכון עשרות מונים בענף הצעצועים שבו גם בחנות הפיזית לא ניתן באמת לגעת בצעצוע, שתמיד ארוז בקופסת קרטון אטומה או באריזת פלסטיק קשיחה. בחנות צעצועים אונליין של קיפי, אתם נהנים מתמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה, מהסבר מפורט על הצעצוע, מביקורות גולשים ואפילו מסרטוני וידאו שמראים לכם את הצעצוע בפעולה, מסבירים לכם על היתרונות והחסרונות של כל דגם ומספקים לכם כמות מידע שלא תוכלו למצוא באף חנות צעצועים, הכל בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר מבחינתכם.

בגלל המגוון והמחיר

מגוון ומחיר הם כידוע, שני היתרונות המיתולוגיים של המסחר האלקטרוני ולא בכדי. החנות הווירטואלית אינה מוגבלת בשטח כלל, ועלות ההקמה והאחזקה שלה נמוכה אלפי מונים מזו של חנות צעצועים פיזית. אבל דווקא בגלל שהפכו שני הפרמטרים הללו ליתרונות מובנים מאליהם, ישנם לא מעט אתרים מקוונים שלמדו לנצל אותם לטובת עצמם ולרעת לקוחותיהם. לא כל חנות מקוונת מעוניינת לנצל את השטח האינסופי שעומד לרשותה בכדי להשקיע ביצירת מגוון עשיר של צעצועים ולא כל חנות מקוונת יודעת לבנות את ממשק המשתמש האולטימטיבי שיאפשר ללקוח להתרשם ממגוון כזה. מיותר לציין גם, שלא כל חנות מקוונת מגלגלת את העלויות הנמוכות שלה אל לקוחותיה, ופעמים רבות מעדיפה לשמור את הרווח כולו לעצמה. ומה קורה אצלנו בקיפי? ובכן, בואו נגיד ככה: את חנות הצעצועים של קיפי בנינו עם חוויית משתמש (UI/UX) כזאת שתאפשר לכם להגיע גם אל הפינות הקטנות והנסתרות ביותר של מגוון הצעצועים שלנו, אבל כדאי שתצאו מהר לדרך כי המגוון הוא עצום – משחקי קופסא, משחקי חשיבה, משחקי יצירה, צעצועים לתינוקות, פאזלים בשלל דוגמאות וגדלים, משחקי הרכבה, מכוניות צעצוע, סטים לילדה, סטים לילד וזאת, גבירותיי ורבותיי, רק ההתחלה. ומה לגבי המחיר? ובכן, אין הסוחר מעיד על מחירו, אבל אנחנו מזמינים אתכם לבדוק בעצמכם ואתם לגמרי מוזמנים להביא איתכם גם את אמזון ועליבאבא… אנחנו מכירים אותם היטב ואנחנו מנצחים אותם בנוקאאוט – בכל המובנים – צעצועים אונליין קונים רק בחנות קיפי. רכשו ולא תאמינו באיזו מהירות תקבלו את החבילה – עד פתח הדלת!

חנות צעצועים אונליין – כאילו יש עוד אפשרות?

בגלל הנוחות והגמישות

למה נוח יותר לקנות הכל משולחן המחשב בבית במקום לכתת רגליים לקניונים אין צורך להסביר, נכון? במיוחד בתקופת הקורונה ששם נחשפנו לכך גם מי שפחות רכש צעצועים אונליין בעבר והבין שהכל קורה שם! אז בואו נתמקד לרגע בעניין המשלוח. המסחר האלקטרוני הגיע היום לשלב כזה באבולוציה שלו, שבו אפשר לשלוח הכל, מכל מקום לכל מקום ובתוך שעות עד ימים ספורים. היום גם הגענו לשלב הזה שכמות המשלוחים האדירה מאפשרת להפחית את העלות של כל משלוח לרמה כזאת שמצדיקה משלוח בכל רכישה. היום אתם פשוט לא צריכים לחפש חנות צעצועים בתל אביב או חנות צעצועים באילת… חנות הצעצועים של קיפי מגיעה אליכם לתל אביב, מגיעה אליכם לאילת ומגיעה אליכם לכל מקום בארץ – אתם רק מזמינים ואנחנו מגיעים.

בחנות הצעצועים של קיפי אתם יכולים ליהנות מגמישות מקסימלית, וזה אומר שאתם יכולים לאסוף את הצעצועים שקניתם בעצמכם ללא עלות משלוח או לקבל אותם במשלוח אישי עד הבית. איסוף עצמי בחנות הצעצועים של קיפי זמין בסניף הנמצא בתל אביב, אבל אם בא לכם, אז אנחנו לגמרי בעניין של לשלוח אליכם את הצעצועים עד הבית ולעשות את זה במהירות שיא. אתם יודעים מה? אם תקנו במחיר מסוים, שאותו תוכלו לראות בדפי המכירה באתר, עלות המשלוח עלינו. איך אמרנו? בגלל הנוחות ובגלל הגמישות.

בגלל שקיפי זה קיפי

כל הצעצועים שלנו מתאימים לתינוקות וילדים, עומדים בכל תקני הבטיחות של מכון התקנים וכולם רחוקים מכם כרגע מרחק לחיצה אחת או שתיים. קניתם ולא אהבתם? אנחנו נחליף לכם את המוצר או נחזיר לכם את כספכם. רוצים לקנות למישהו אחר? תנו לנו את הכתובת שלו בשלב הרכישה ונשלח אליו כל מה שתרצו. רוצים לצרף גם כרטיס ברכה? יש לנו הכל, רק תבחרו.

בואו נחשוב שנייה מהר… את מי בא לכם להפתיע עם צעצוע? את הילדים שלכם? את בן או בת הזוג שלכם עם מתנת אהבה? את ההורים או האחים שלכם? את העובדים או המעסיקים שלכם? את השכנים או החברים שלכם? אולי את הילדים של מישהו מכל אלה? אתם מבינים שההחלטה את מי אתם רוצים עכשיו להפתיע, היא ההחלטה הכי קשה שתצטרכו לקבל כשאתם קונים בחנות הצעצועים של קיפי? החנות של קיפי מתוכננת בצורה כזאת שמהרגע בו אתם נכנסים אליה ועד הרגע בו אתם נפרדים ממנה לשלום, עומדים לרשותכם כל הכלים הדרושים לכם כדי לבחור את הצעצוע הנכון ביותר, לשלם את המחיר הזול ביותר ולקבל את הצעצוע במהירות הרבה מעבר למה שאתם מצפים.

אז להגיד לכם מה לקנות, למי לקנות והאם לקנות אנחנו לא יכולים וגם לגמרי לא רוצים, אבל אנחנו בטוחים שהצלחנו להוכיח לכם שאם וכאשר תחליטו להפתיע מישהו עם צעצוע מדליק ואיכותי, האינטרנט הוא המקום הטוב ביותר לכך, וחנות הצעצועים של קיפי היא החנות הטובה ביותר במקום הטוב ביותר הזה.

דילוג לתוכן