מתנות ליום האהבה: מה קונים לבני הזוג?

מתנות ליום האהבה: מה קונים לבני הזוג?

יום האהבה הוא הזדמנות נהדרת להראות לבני הזוג כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותם.
לא משנה אם מדובר ביום האהבה העברי שחל בט"ו באב או ביום האהבה הלועזי שמתקיים בפברואר, הענקת מתנה ליום האהבה היא תהליך שדורש מחשבה בכדי שנוכל להתאים לאהובים שלנו את המתנה הטובה ביותר עבורם.

מתנות רומנטיות

אם אתם חפצים במתנה רומנטית להפליא, כדאי שתשקלו לרכוש דובי ענק. היתרון ברכישת דובי בגודל כזה ברשת הוא חיסכון בעלויות התיווך של החנויות, כך שתוכלו לקנות את סוג הדובי שתרצו במחיר אטרקטיבי יותר.

כמו כן, דובי הענק שברשותנו שונים מיתר הדובים הנמכרים בחנויות הצעצועים.

הם עשויים מחומרים איכותיים, מה שמקנה להם את האפשרות לא רק להיות נעימים ורכים אלא גם מלאים ונפוחים כך שנוכחותם בחדר ניכרת במיוחד.

כמו כן, מידות גופם פרופורציונליות ביחס לגודלו הכולל של הדובי. בין הדגמים תוכלו למצוא דב פנדה, דובי חום או דב לבן.

אם תרצו להיות מרגשים במיוחד, תוכלו לרכוש דובי בעל תכונות ייחודיות כמו דובי בעל מנגנון ילדים המנגן שיר אהבה בעברית עבור בת הזוג או דובי המואר באמצעות מנגנון אורות לד ונושא הקדשה בכיתוב עברי.

מתנה נוספת ורומנטית עד מאוד, היא מסגרת לתמונה עם הקדשה. המתנה מתאימה לכולם ומקלה בייחוד על מי שלא ניחן בכישורי כתיבת ברכות, משום שהמסגרת מגיעה עם ברכה מרגשת הכתובה בשפה העברית. במסגרת מומלץ לשבץ תמונה מחוויה משמעותית, משום שצפייה בתמונות אהובות מעוררת בנו את אותו הרגש שחווינו בעת צילום התמונה, לכן היא מקנה לנו נחת. את המסגרת ניתן להציב בחדר השינה, בסלון ואפילו במשרד.

פעמים רבות במהלך מערכת היחסים, אנחנו מתמלאים הערכה כלפי בני הזוג שלנו ומרגישים שהם מספר 1 עבורנו. בשל שגרת היום-יום, לא תמיד מתאפשר לנו להודות ולומר להם עד כמה הם חשובים בחיינו. דרך מעניינת לעשות זאת, היא באמצעות הענקת מדליה עם שם בןבת הזוג. ניתן למנף את הרעיון באמצעות טקס אישי שתערכו עם בני הזוג, באמצעות תכנון ארוחת ערב רומנטית לאור נרות והענקת המדליה בצירוף כרטיס ברכה מרגש מכל הלב.

אחרי שתבחרו את המתנה האולטימטיבית עבור בני הזוג, צרפו אליה קופסת שוקולדים, שכן, שוקולדים מתפרשים גם הם כמתנה רומנטית ולכן יהוו תוספת מעולה למתנה ליום האהבה.

מתנות פרקטיות

אם הפן הרומנטי פחות מדבר לבני הזוג שלכם והם ידועים בהיותם אנשים פונקציונאליים, מוטב לרכוש עבורם מתנות פרקטיות. רבים נמנעים מלהעניק לבני הזוג מתנות ליום האהבה מסוג זה משום החשש להיעדר רומנטיקה, אבל כיום קיימות מתנות פרקטיות המשלבות בתוכן גם אלמנט רומנטי, כמו למשל שעון קיר עם הקדשה. תוכלו לרכוש שעון מזכוכית או מעץ עליו מתנוססת הקדשה מרגשת בעברית או באנגלית. שעון המצוי על קיר חדר השינה, בחדר העבודה או בסלון, יסייע להם לדעת מה השעה בכל רגע נתון ויחד עם זה, יחמם להם את הלב. כמו כן, שעון מהווה פריט עיצובי נהדר ויש לו נוכחות מהותית בחלל.

מתנה מצוינת לא פחות הינה ספל עם מעמד זכוכית. גם הספל עצמו וגם מעמד הזכוכית המלווה אותו מכילים הקדשה אוהבת, כך שמדובר במתנה המשלבת פרקטיקה ורומנטיות בו זמנית. בני הזוג יוכלו להשתמש בספל בהיותם בבית אבל פונקציונאלי יותר, הוא השימוש בספל במקום העבודה, משום שכך ניתן להימנע משתייה חמה בכוסות חד פעמיות ולתרום לאיכות הסביבה. מעבר לזה, כל החברים במשרד יראו כמה אתם אוהבים את בני הזוג שלכם. נפלא, לא?

מתנות נועזות

זוגות רבים מעדיפים לרכוש מתנות אישיות ליום האהבה עבור האהובים שלהם, כדוגמת מתנות נועזות, מאחר ואלה מכניסות עניין למערכת היחסים ומתבלות אותה ברומנטיות חדשה. סט אביזרי אהבה למשל הוא מתנה מצוינת לזוגות נשואים או זוגות שחולקים זוגיות ממושכת כי היא יכולה לסייע בגיוון מערכת היחסים. הסט כולל כיסוי עיניים, אזיקים, פעמון, שוט וקוביות עץ עליהן כתובים אברי הגוף השונים ומשימות. לא חייבים להשתמש בכל פריטי המארז בו זמנית, כך שניתן ורצוי להתנסות בפריטים השונים וליצור חוויות זוגיות חדשות ומסעירות. אם בני זוגכם ואתם חובבי אלכוהול, וגם אם לא, כדאי לשקול את רכישתו של גלגל המשימות. המארז מכיל גלגל עם משימות מדליקות במיוחד וארבע כוסות לצ'ייסרים. עדיף להוסיף למתנה זו בקבוק אלכוהול מובחר כדוגמת ג'ק דניאלס, ג'יימסון או אפילו וודקה בטעמים.

אל תשכחו לצרף ברכה…

כתיבת הברכה היא חשובה לא פחות מהמתנה עצמה. קיימים כרטיסי ברכה מיוחדים, כמו כרטיסי ברכה שנעשים בעבודת יד או כרטיסים המעוצבים ברוח יום האהבה, בהם תוכלו להשתמש כדי לכתוב את מה שבליבכם. הקדישו למשימה מספר דקות של מחשבה על מנת שתוכלו לכתוב ברכה מרגשת ואישית. אפשר להיעזר בציטוטים משירים אהובים כדי להקנות לברכה ערך מוסף, כמו כן, היצירתיים מבינכם יכולים לחבר ברכה אישית בחרוזים.

הענקת מתנות ליום האהבה לא חייבת להיות משימה מורכבת. חשבו על כל האפשרויות שלפניכם ונסו להתאים לבני הזוג את המתנה המתאימה ביותר עבורם. חג אהבה שמח!

דילוג לתוכן