מתנה באותיות: כך תרכיבו מתנה לפי אותיות השם!

מתנה באותיות: כך תרכיבו מתנה לפי אותיות השם!

ימי הולדת הם הזדמנות נהדרת לקנות לילדים ולאהובים מתנות שישמחו אותם. אבל איך אפשר להיות יצירתיים יותר משנה לשנה? ובכן, השנה תוכלו להעניק להם מתנות באותיות! מתנה המורכבת מאותיות שמו של חוגג יום ההולדת היא לא רק מתנה מעניינת, אלא גם מעבירה מסר אישי ומשקפת חשיבה רבה בתהליך בחירת המתנה.

א

אביזרי שיער – ילדות ונערות אוהבות להתקשט באביזרי שיער שונים. תוכלו לרכוש עבורן מארז ייחודי וצבעוני לשיער שישמש אותן ביום יום ואפילו בחגיגת יום ההולדת.

אלבום תמונות – תמונות הן זיכרונות מחוויות משמעותיות בחיינו. חשבו כמה מרגש יהיה לקבל אלבום תמונות מרגעים בלתי נשכחים. ניתן לקנות אלבום תמונות מוכן או לחילופין לעצב אלבום באופן עצמאי.

ב

בובה – בובות יכולות להתאים לילדים בכל הגילאים, כך שמתוך מגוון רחב של בובות, בדגמים ועיצובים שונים, וודאי תמצאו אחת שתמצא חן בעיניכם. בובות ברבי, בובות סמרטוטים, בובות בדמויות אהובות ועוד. אם המתנה מיועדת ליום הולדת, תוכלו לרכוש בובות פרווה כשבידיהן ברכת יום הולדת שמח.

בלונים – הם צבעוניים, משמחים, מגיעים בשלל צורות וצבעים והם חלק בלתי נפרד מחגיגות יום הולדת. לכן מי שהאות ב היא חלק משמו, ישמח לקבל זר בלונים צבעוני!

ג

גיפט קארד – לעתים אנחנו לא בטוחים מה להעניק לאהובים שלנו, יחד עם זה אנחנו רוצים להימנע ממתן כסף. מה עושים? רוכשים גיפט קארד. כך מקבל המתנה יוכל להתחדש באיזה פריט שיבחר.

גרביים מדליקים – את פריט הלבוש הזה לא תמיד ניתן לראות על הגוף, אבל תארו לכם כמה מחמם את הלב זה לדעת שמתחת לנעליים, אנחנו מסתירים גרביים מעוצבים עם דמויות אהובות או עם הקדשה מרגשת.

ד

דובי – אחת המתנות המרגשות והרומנטיות היא הדובי, כך שהיא מתאימה הן עבור ימי הולדת לילדים והן עבור מתנות לאוהבים. ניתן לרכוש דובי ענק עם לב או אפילו דובי פנדה עצומים. מי שלא חובב את הדובים הגדולים, יוכל לרכוש דובי גם בגדלים סטנדרטיים.

ה

הצגה – בדקו ברחבי הרשת אילו הצגות רלוונטיות מתקיימות באזור מגוריכם בחודש יום ההולדת ורכשו כרטיס עבור הצגה שתבחרו. מעבר לכך שמדובר במתנה מקורית, היא מעולה לעידוד צריכת תרבות בקרב ילדים.

ו

ורדים – את זר הוורדים תוכלו לשלוח במשלוח מיוחד או להעניק אותו לחתן וכלת יום ההולדת באופן אישי.

ז

זר שוקולדים – מי לא אוהב שוקולד? זר מתוק הוא בין המתנות שתמיד כיף לקבל ולהעניק. תוכלו לרכוש את השוקולדים בעצמכם ולעצב זר ייחודי במתנה.

ח

חותמות – חובבי עבודות היצירה וודאי ישמחו לקבל חותמות בצורות וצבעים שונים. מומלץ לשלב במארז החותמות פריטים נוספים ליצירה, כמו מדבקות, שבלונות ועוד.

חולצה – לאחרונה רבים נוטים להתהלך בחולצות ממותגות או חולצות עם משפטים מדליקים. חשבו על משפט או דמות אהובה על מקבל המתנה ורכשו אותה עבורו.

ט

טבעת מרחפת flow ring – מתנה נהדרת עבור ילדים ויעילה במיוחד להפגת רגעי שעמום. את הטבעת המורכבת מסלילי מתכת, מסובבים על היד כך שעם כל תזוזה ותנועה, היא משנה את צורתה ומתגלגלת לכל אורך היד.

טיפוח – נושא הטיפוח קרוב לליבן של ילדות רבות שרוצות "להיות כמו אמא", לפיכך, יצרנים רבים ייצרו ערכות טיפוח ומוצרי טיפוח שמותאמים לילדות. למשל מארז לילדות למניקור ופדיקור בהחלט יכול להעניק לילדה תחושת הנאה ויותר מזה, היא תוכל לפתח ולשמר כישורים חברתיים על ידי ארגון יום פינוק יחד עם חברותיה.

י

יומן בעיצוב אישי – אנשים שאוהבים לכתוב את מחשבותיהם במחברות, וודאי ישמחו לקבל מכם יומן שעוצב במיוחד עבורם. את היומן תוכלו להזמין בעיצוב ייחודי או לחלופין תוכלו לעצבו בעצמכם באמצעות ציוד ליצירה ומלאכת יד.

יום כיף –  ארגנו לילדי יום ההולדת יום כיף הכולל את כל האטרקציות האהובות עליהם, במהלך היום תוכלו להעניק להם את יתר המתנות שרכשתם עבורם.

כ

כלי מעוצב לאחסון כלי כתיבה – ניתן לרכוש מעמדים ממותגים, כמו כן, מדובר במתנה פרקטית שתסייע לילד לשמור על סדר וארגון בשולחן העבודה.

כרית – זה לא חדש שדמויות האימוג'ים מלוות אותנו לא רק במהלך ההתכתבות בסמארטפון, כך שחפצים רבים ממותגים בדמויותיהן, כמו למשל כריות אימוג'י שונות. אם תרצו לשדרג את המתנה, תוכלו להעניק כרית אימוג'י מיוחדת עם אורות.

כדור – בין אם תבחרו בכדורסל, כדורגל או כל כל כדור אחר, מדובר במתנה נהדרת לעידוד פעילות גופנית בקרב ילדים. יתר על כן, משום שמשחקים בכדור הם לרוב משחקים בקבוצה, מתנה זו יכולה לסייע בהקניית מיומנויות חברתיות.

כלי תחבורה – אחד הדברים האהובים על ילדים הוא לשחק בכלי תחבורה כמו משאיות, טרקטור ודגמים נוספים של רכבים. תוכלו לרכוש עבורם משטח ייחודי למשחק ומגוון כלי תחבורה, כך יוכלו לשחק יחד עם החברים. אם תרצו להיות יצירתיים יותר, תוכלו לרכוש משטח מנייר קשיח ולצייר יחד עם הילדים כבישים ומסלולי נסיעה. כך תרוויחו גם מתנה שימושית וגם סדנת יצירה מהנה.

כובע – כובע רחב שוליים לימים חמים או כובע מצחייה מעוצב עם שם הילד.

ל

לוכד חלומות – פריט ייחודי לעיצוב חדרי ילדים וחללים שונים ברחבי הבית. כיום ניתן למצוא לוכדי חלומות עשויי נייר ואף לוכדי חלומות סרוגים בעיצוב אישי.

מ

מדליה – הערכה עצמית בקרב ילדים היא חשובה. ניתן להעצים זאת באמצעות הענקת מדליה עם הקדשה. בהקדשה תוכלו לכתוב במה הילד מצטיין ולאפשר לו לראות בעצמו את התחומים שבהם הוא טוב במיוחד.

מגנטמגנט מדליק למקרר של אימוג'י עמו הילדים יוכלו להצמיד ציורים, רשימות, מערכת שעות לבית הספר, רשימה של שיעורי הבית שעליהם לבצע ועוד.

מראה – אפשר לתת במתנה מראה לחדר בדמויות אהובות או לחילופין מראה שולחנית ייחודית, המשלבת תמונה אישית שניתנת להחלפה.

מסגרת לתמונה –  קיימים דגמים ייחודיים של מסגרות לתמונה הניתנים לתלייה על הקיר או להנחה על השולחן והשידה.

מחזיק מפתחות – הסוף לאבדן מפתחות! בין אם תבחרו במחזיק מפתחות ממותג או לא, כדאי לדעת שזו מתנה שימושית במיוחד, משום שכך הילדים יוכלו למצוא את המפתחות שלהם בילקוט בקלות.

נ

נרות ריחניים – נרות ריחניים לא נועדו רק להדלקתם, משום שרבים נוטים להשתמש בהם כפריט דקורטיבי. לכן, גם מי שפחות חובב להדליק נרות בבית, ישמח לקבל נרות ריחניים ומעוצבים.

ס

ספל – רכשו לחתן יום ההולדת ספל אישי שישמש אותו בבית או מחוץ לו.

ספר – ספרים הם תחביב בקרב רבים מאתנו. הם מסייעים לנו להכיר את השפה בצורה טובה יותר, להרחיב את הידע הכללי ולהימנע משגיאות תחביריות. מעבר לכך, מדובר במתנה נפלאה שעוזרת להפיג רגעי שעמום.

ע

עוגה – נאמר בעבר כי אין חגיגה בלי עוגה, וזה נכון. אם בעבר עוגות יום ההולדת נראו אותו הדבר, הרי שהיום קיימים קונדיטורים ואופים שמעצבים עוגות ייחודיות בטעמים מגוונים. תוכלו להזמין עבור ילדי יום ההולדת עוגה אישית, המעוצבת בהתאם לתחומי העניין שלהם. למשל לילד שחובב כדורגל תוכלו להזמין עוגה בצורת מגרש כדורגל וכו'.

פ

פסלון אוסקר – מי אמר שרק שחקנים ומפורסמים יכולים לזכות באוסקר? העניקו לאהוביכם פסלון אוסקר ייחודי לרגל יום הולדתם. הפסלון יכול להינתן כהוקרה על חברות טובה, טוב לב או כישורים מיוחדים.

פאזל –מי שאוהב להתעסק בחלקים קטנים ולבנות בעצמו מבנים ודגמים, ייהנה מאוד ממארזים מיוחדים להרכבה. כך יוכל לבנות מבנים מוכרים כמו למשל מגדל אייפל, הבית הלבן או לחילופין להרכיב דגמי חיות, רכבים ודמויות אהובות. נוסף לכך, פאזלים מסוגים שונים מסייעים לפיתוח מיומנויות קוגניטיביות.

צ

צעצועים – אחת המתנות האהובות על ילדים היא צעצועים מסוגים שונים. בררו עם הילד באיזה צעצוע חשקה נפשו או איזו מתנה הוא מייחל לקבל, כך תדעו איזה צעצוע לקנות לכבודו.

צמיד – תכשיטים הם מתנה נהדרת לימי הולדת, אם מחפשים צמיד לילדה, כדאי שתשקלו לרכוש צמיד ממותג של אחת הדמויות האהובות עליה.

ק

קוביה מסתובבת – מדובר בקובייה מסתובבת אליה ניתן להכניס תמונות מרגעים משמעותיים וחוויות שזכורות לטובה. מתנה שיכולה להתאים גם לילדים וגם למבוגרים.

קופת חסכון – רכישת הרגלים כלכליים נכונים, יכולה להתחיל כבר בגיל מוקדם בסיוע של קופת חיסכון מעוצבת. בהענקת המתנה, הסבירו לילדים מדוע חשוב לחסוך כסף ובכך תוכלו להקנות להם ערכים כלכליים לעתיד.

ר

רעשניםרעשן לתינוק זו מתנה נהדרת עבור פעוטות משום שהוא יעיל לגירוי החושים של הילד ומסייע בהתפתחותו האישית.

ש

שעון – ניתן לבחור שעון מתוך מגוון רחב של שעוני קיר ושעונים שולחנים. כמו כן, ניתן לרכוש שעון יד עבור ילדים ומבוגרים, שכן שעון מסוג זה מהווה תכשיט לכל דבר.

שלטים לרכב – בין אם מדובר במתנה לנהג חדש או לנער מעל גיל 17 שחוגג יום הולדת, שלטים ואביזרים לרכב יכולים להיות מתנה מתאימה ושימושית עבורם.

ת

קופסת תכשיטים – קיימות כמה דרכים לסדר ולארגן את כל התכשיטים של הילדים, אחת מהן היא קופסת תכשיטים. הקופסה תכיל את כל השרשראות, הצמידים והטבעות של הילדים כך הם לא יפוזרו ברחבי הבית. קיימות קופסאות תכשיטים בגדלים שונים, עיצובים וצבעים מגוונים, וכל שנותר לכם הוא רק לבחור את הדגם שמתאים לילדי יום ההולדת.

תיק תיקים הם פריט אופנתי ובו זמנית גם פונקציונליים במיוחד. בדקו מה מהאפשרויות יתאימו יותר למקבל המתנה: תיק גב, תיק צד או אפילו תיק יד.

אין ספק שמתנה באותיות יכולה להיות יצירתית ופרקטית בו זמנית, כל עוד תשקיעו זמן ומחשבה בבחירת הפריטים שירכיבו אותה. אל תשכחו לצרף למתנה כרטיס ברכה ייחודי, בו תאחלו למקבל המתנה את מיטב הברכות. מזל טוב!

דילוג לתוכן