מתנה ליולדת ולתינוק: מה הכי כדאי לקנות?

מתנה ליולדת ולתינוק: מה הכי כדאי לקנות?

עבור רבים מאיתנו, קניית מתנה זה עסק מסובך. אנחנו טסים לחו"ל, רוצים להביא מתנות לכל היקרים לנו אבל לא יודעים מה לקנות – הם יאהבו את זה? זה מספיק? זה לא מיותר? זה לא יותר מדי? זה לא פחות מדי? אינסוף התלבטויות סביב פעולה לכאורה פשוטה, שאמורה בכל מקרה לשמח. עכשיו תיקחו את ההתלבטות הזאת ותכפילו אותה פי עשר כדי להבין מה עובר על מי שמחפש מתנה ליולדת ולתינוק. למה? כי יולדת טיפוסית דואגת לקנות הכל הרבה לפני מועד הלידה, כך שקשה מאוד להפתיע אותה. אבל את כל ההתלבטויות האלה אתם יכולים כבר עכשיו להניח בצד כי בשורות הבאות יסבירו לכם מקצועני המתנות של קיפי איך באמת בוחרים מתנה, גם ליולדת, גם למשפחה בארץ, גם ליום הולדת וגם לכל אירוע אחר.

זה לא מה כדאי לקנות ליולדת ולתינוק, אלא מה נכון

בואו נבהיר דבר אחד כבר בהתחלה – ברובם המכריע של המקרים אתם לעולם לא תוכלו לדעת מה היולדת באמת צריכה, מה היא באמת רוצה ומה יהיה הדבר היחיד שיפיל אותה מהרגליים, במובן החיובי כמובן. בדרך כלל הזוג המאושר רוכש לפני הלידה חבילות לידה מאובזרות ויקרות לטיפול התינוק הכוללות לול, שידה לחדר התינוק, כלי רחצה ועוד. הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות הוא להבין עם מה היא צפויה להתמודד ולמצוא משהו שיכול לתת לה מענה. ככלל, בכל בחירת מתנה, בין שמדובר ברכישת מתנה ליולדת ולתינוק ובין שמדובר בכל מתנה אחרת, זכרו שהאסתטיקה, האווירה והרוח מנצחות תמיד את השימושיות, את הפרקטיקה והשכל ואם תצליחו לשלב בין השניים, זו כבר תהיה המתנה האולטימטיבית.

יולדת, בחודשים הראשונים שלאחר הלידה, צפויה לעבור ימים לא פשוטים של שהות בלתי פוסקת בתוך הבית עם שעות מעטות להתאווררות בחוץ. היא צפויה לטרוח לא מעט סביב הטיפול בתינוק, טיפול שיכול להיות כרוך גם בסטרס. מתנה מיוחדת ליולדת היא מתנה שתכניס קצת צבע לסדר היום, שתהפוך את תהליך הטיפול ליותר נוח, שתעלה בה חיוך אחד ברגע אחד קטן – אלו הן המתנות שבסופו של דבר זוכות לחיבוק הגדול ביותר מכיוון שאלו הן המתנות הנכונות – נכונות לנפש, נכונות לאווירה, נכונות לטרחה, נכונות למאמץ, נכונות לכל יולדת.

אז למי בעצם אתם קונים את המתנה, ליולדת או לתינוק?

בחיפוש מתנה לכל אירוע ולכל הזדמנות, תמיד כדאי לזכור למי בדיוק אתם קונים את המתנה ומה יכול לשמח אותו. במקרה של מתנה ליולדת ולתינוק, אתם קונים למעשה מתנה שיכולה להיות מיועדת ליולדת, לתינוק או לשניהם גם יחד. כך למשל, תוכלו לבחור צעצועים לתינוקות מתוך המבחר שלנו בקיפי – רעשן לתינוק, נשכנים, אוניברסיטה לתינוק עם פסנתר צבעוני מנגן, בובות חיבוקי, הליכון לתינוק ועוד מגוון רחב של צעצועים להתפתחות והפיתוח. תוכלו להזמין מתנה מעוצבת, צבעונית ומשמחת שתשמש את היולדת בטיפול בתינוק – מעמד לבקבוקים ולחיתולים, זר פרחי סבונים צבעוניים וריחניים, מנורת לילה מעוצבת עם מסר ועוד שלל מתנות וצעצועים שיוכלו לשמח כל יולדת בשנה הראשונה לאחר הלידה.

לבסוף, תוכלו כמובן להזמין גם את זה וגם את זה או שתוכלו להזמין מארז מתנה ליולדת שמכיל בתוכו קצת מכל דבר, אבל עם המון חיוניות, המון צבע והמון שמחה בלב. אנחנו בקיפי בנינו עבורכם סט שלם של מארזי מתנה ליולדת, שבכל אחד מהם תוכלו למצוא משהו קטן וטוב גם לתינוק וגם ליולדת, גם בשביל הנוחות וגם בשביל האווירה.

ואם כל זה לא מספיק, אז בקיפי תוכלו לקנות מגוון רחב של מתנות וצעצועים

ממש כך, לנו יש הכול מהכול! ישירות ממסך המחשב או הנייד, תוכלו להזמין אותם במשלוח ישיר עד פתח הבית. רוצים את המשלוח כבר מחר אצל מיטת היולדת בבית החולים? אנחנו נדאג לזה! רוצים כבר היום? גם זה אפשרי. בקיפי אנחנו דואגים לא רק למלא את המדפים, אלא גם לעזור לכם ליהנות מכל השפע שהם מכילים. אצלנו תוכלו לקנות כל מתנה ליולדת ולתינוק, להזמין אותה במשלוח להיום, למחר או לעוד שבוע ולעשות את כל זה בלי לצאת מהבית, בלי להשתרך בפקקים, בלי לשלם בחניונים, בלי לעמוד בתורים ובלי עוד המון בזבוזים – את כל החיסכון הזה, תוכלו להשקיע במתנה מנצחת מתוך מבחר המתנות שאנו מציעים לכם בקיפי. כי ככה זה אצלנו בקיפי – אנחנו מניחים על המדף רק את המתנות שאתם רוצים לרוקן ממנו ואנחנו מסייעים לכם לעשות את זה קל, נוח ובזיל הזול.

דילוג לתוכן