מתנה למורה, לגננת או לסייעת – מהי המתנה המושלמת?

מתנות לסוף שנה

סוף השנה מגיע ואנחנו ממליצים על מתנות מיוחדות שיעשו לכם את העבודה מצוין במינימום מאמץ! המורה יולדת? הסייעת עוזבת? הגננת או המורה חוגגות יום הולדת? לאורך השנה ישנן כל כך הרבה הזדמנויות להעניק לאנשים שמחנכים את ילדינו כל כך הרבה מתנות וכשמבינים את הכוח האמיתי של מתנה, לא רוצים לפספס אף הזדמנות כזאת. למה כדאי וחשוב לקנות מתנה למורה, מדוע מתנה לסייעת חשובה בדיוק כמו מתנה לגננת הראשית ואלו מתנות מתאימות לאנשי החינוך הללו? בשורות הבאות נפרט מהן המתנות שכדאי לכם לקנות, אבל לפני כן נסביר לכם למה דווקא המתנות האלה.

מהותם של צוות החינוך וההוראה

לפני שנצלול אל המה והלמה של רשימת המתנות למורה, לגננת או לסייעת, בואו נשים את הדברים על השולחן – לא המורה, לא הגננת ולא הסייעת של ילדכם, אף אחד מהם לא בחרו במקצוע שלהם בגלל הכסף. אנשים אלו עם כושר ורבלי, עשייה, מעורבות, כושר ארגון, השכלה, אינטליגנציה ושאפתנות כמו שיש למרבית אנשי החינוך בישראל, יכלו בהחלט לבחור מקצוע רווחי יותר. צוות החינוך ואנשי מקצוע הבוחרים בעולם החינוך עושים זאת ממניעים ערכיים של חינוך, טיפול וטיפוח הדור הצעיר של ילדינו. המורים והצוות החינוכי של ילדיכם יודעים בדיוק כמה ייכנס לחשבון הבנק שלהם בתחילת כל חודש, אבל מה שבאמת חשוב להם לדעת הוא עד כמה הם עושים, לדעתכם, עבודה טובה עם ילדיכם ועד כמה אתם מרוצים מהם – זהו מקור ההשראה והכוח שלהם להמשיך הלאה באותה עוצמה לאורך שנים.

מהותה של מתנה

מתנה למורה היא הדרך שלנו להראות למורה שאנחנו מעריכים אותו או אותה ומוקירים להם תודה על מה שהם עושים עבור ילדינו, אבל עוד מעבר לכך, המתנות שאנו מעניקים לאנשי החינוך הללו, מעניקות לנו את האפשרות לתגמל אותם וליצור אצלם מחויבות לציפיות שלנו מהם – אנו ההורים, מוקירים אותך בגלל האהבה שלך לילדינו, בגלל הסבלנות שלך, האכפתיות שלך, ההשקעה שלך והדאגה שלך. אתם מספקים לילדינו בדיוק את מה שאנחנו רוצים וצריכים וחשוב לנו לומר לכם תודה, המשיכו כך. כשאנחנו מעניקים מתנה לגננת או לסייעת, אנחנו דואגים לרווחת ילדינו בגן ולסביבה אוהבת ומחבקת לילדים שלנו בגן. זאת מהותה של מתנת סוף שנה או מתנות לאנשי חינוך בכלל – נתינה, הוקרת תודה והערכה, ולצד זאת גם עידוד, חיזוק ותמיכה להמשך הדרך.

ומה לגבי ברכה למתנה?

כתיבת ברכה זה שלב קצת מורכב, בו צריך להכניס חוויות, אירועים וגם מילות הערכה ואיחולים בכמה שורות בודדות. במתנות סוף השנה שלנו, אנחנו דואגים לכם לברכות יפות ומיוחדות שכבר מופיעות במוצר עצמו, לכם נותר רק לרכוש ולמסור את המתנה למי שקניתם אותה. למרות שזה נוח, לפעמים אנחנו רוצים להוסיף איזושהי הקדשה אישית, מרגשת ומיוחדת. זה הזמן להכיר אתר ברכות מיוחד במינו הנקרא אתר הברכות השלם. תמצאו שם המון רעיונות וברכות לימי הולדת, לגיל מצוות, לחתונה, לחגים ועוד שיהפכו את שלב כתיבת הברכה ממורכב למאוד פשוט. אם אתם מחפשים ברכת יום הולדת למחנכת, האתר הנפלא הזה ייתן לכם מענה מהיר מאוד לברכת יום הולדת שתשמח את המחנכת מאוד ותגרום לה להרגיש חשובה וכמה שאתם מעריכים ואוהבים אותה.

המלצות ורעיונות למתנה למורה, לגננת או לסייעת

אחרי שהבנו מדוע חשוב כל כך למורה של ילדיכם לקבל מכם מתנה כאות למילה טובה והוקרת תודה, חשוב רק להבין מהי אותה מתנה שאכן יכולה למלא את המטרה הזאת, ולא כל מתנה מתאימה לכך. ככלל, מתנה למורה צריכה להיות מתנה שמייצגת את התמיכה שלכם בה ואת ההערכה שלכם לפועלה. היא לחלוטין לא צריכה להיות מקורית וגם ממש לא יקרה, אבל היא כן צריכה להעביר בצורה מרגשת ואותנטית את כל הדברים הטובים שאתם רוצים לומר למורה ואת כל הדברים הטובים שאתם רוצים שהילדים שלכם ימשיכו לקבל גם בשנה הבאה.

את המתנות האלה כולנו מכירים וגם אם נתתם כמותן כבר עשרות פעמים, הן עדיין המתנות שכל מורה, גננת או סייעת מצפה ושמחה לקבל:

תעודת הוקרה תודה והערכה ממוסגרת

מסמלת את הערכתכם ומבטאת אותה במילים מרגשות ומפורשות


מסגרת לתמונה מתנה למורה עם ברכה לסוף שנה

ההוכחה שהקשר שלכם ושל ילדיכם עם המורה ראוי מבחינתכם לתיעוד ולזיכרון

הכי נמכר!

שעון קיר עגול מתנה למורה לסוף השנה

ילווה את המורה בחדר המורים או בבית ויזכיר להם שהם מספר 1 בשבילכם


ספל מתנה למורה עם ברכה לסוף שנה

יזכיר למורה בכל בוקר כמה אתם מעריכים, מוקירים ואוהבים

הכי נמכר!

פסלון אוסקר בצבע זהב בקופסה עם הקדשה

להראות כמה אתם מעריכים ושישב על מדף הגביעים של המורה שנים רבות

הכי נמכר!

מדליה מזהב עם מקום לכתיבת שם להקדשה

להנציח כמה אתם מוקירים תודה על ידי מדליה עם ערך סנטימנטלי


שעון קיר מרובע גדול מתנה למורה לסוף שנה

בבית או בחדר המורים, בכל עת המורים יזכרו את המתנה והמחווה שלכם


שעון קיר מרובע גדול מתנה לגננת לסוף שנה

בבית או בגן הילדים, בכל עת הגננת תזכור את הערכתכם ואהבתכם

הכי נמכר!

אפשר גם להוסיף מתנות קטנות שיעשו המון

כל מתנה אישית כזאת אפשר לעטוף בשלל מתנות קטנות שכיף לקבל – זר פרחים, עציץ תבלינים, נרות ריחניים, קופסת תכשיטים או כל מתנה קטנה אחרת שמעשירה ומחזקת את המתנה המרכזית. אפשר גם לפנק עם מתנות גדולות כמו זוג כרטיסים להצגה או למכון ספא, אך חשוב לזכור כי מתנה למורה, לגננת או לסייעת אינה נמדדת בעלות שלה, בגודל שלה או במקוריות שלה, אלא דווקא בעוצמה בה היא מעבירה את הוקרת התודה, התמיכה וההערכה שלכם, ההורים, לאשת החינוך של ילדכם.

דילוג לתוכן