מתנות לגיל שנתיים

עוגת יום הולדת

הילד הגיע לגיל שנתיים? מחפשים מתנות לגיל שנתיים מתאימות שיתרמו לו בהתפתחות? המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

אז מה קונים לגיל שנתיים?

גיל שנתיים הוא הגיל בו אנו מתחילים לראות התפתחויות שונות בקרב הילדים, החל מיכולות הדיבור, מיומנויות מוטוריות ועד ליצירתיות והדמיון. לכן, כשהילד מגיע לגיל שכזה, מומלץ מאוד לקנות לו מתנות לגיל שנתיים מתאימות, מוטב לרכוש עבורו מתנה שתסייע לו בהתפתחות, בעידוד גירויים מהסביבה וברכישת מיומנויות שונות. כיום, קיים מגוון רחב של צעצועים שמעבר להיותם אמצעי לשעות הפנאי, הם גם מועילים להתפתחותו של הילד. אם כך, אילו צעצועים יכולים להתאים כמתנה לגיל שנתיים?

צעצועים צבעוניים ועליזים

בשנותיו הראשונות של הפעוט הוא מגלה סקרנות רבה בנוגע לסביבתו, לכן הוא חוקר, מסתכל, מאזין ונוגע. בשל כך, מומלץ להעניק לילדים מתנות לגיל שנתיים צבעוניות, תזזיתיות, מאירות או מרעישות, כך נוכל לסייע בעידוד הגירויים שהילדים סופגים מהסביבה. לכן, הדבר הראשון שעליכם לשים לב אליו ברכישת המתנה, הוא הצבעוניות וגירוי החושים של הילד. מתנה נהדרת, צבעונית ומוארת היא כדורי הקיפודור הססגוניים, הם מכילים מנגנון אורות וקיימים במגוון צבעים.

מתנות לגיל שנתיים מתנות לגיל שנתיים מתנות לגיל שנתיים

קולות וצלילים: פיתוח הסקרנות וגירויי חוש השמיעה

בין ההמלצות שלנו למתנות לגילאי שנתיים, נמצא הרעשן, שכן מדובר בצעצוע ממנו בוקעים קולות וצלילים שונים המפתחים את סקרנותו של הפעוט ומחדדים את חוש השמיעה. כמו כן, הרעשנים מסייעים לפיתוח המיומנויות המוטוריות, מאחר והפעוט לומד לאחוז ולהחזיק אותם באופן יציב בידיו. השתדלו לרכוש רעשנים צבעוניים כך שימשכו את תשומת ליבם של הפעוטות ואלה יהוו עבורם מתנה נהדרת שתישמר גם לשנים הקרובות.

מתנות לגיל שנתיים מתנות לגיל שנתיים מתנות לגיל שנתיים

מנורות לילה: הקץ ללילות ללא שינה

כשהילד עדיין ברחם, הוא רגיל לחושך, ורק לאחר לידתו הוא נחשף לאור ולשינוייו. עד גיל שנה הילד אמור לסגל לעצמו מיומנויות שינה בכדי לישון שינה רציפה, אך דבר זה לא תמיד מתקיים, כך שבמהלך הלילה הפעוט מתעורר ויכולות להיות לכך סיבות רבות. בסביבות גיל שנתיים, מתחילה תופעת שינה בקרב הילדים שמקורה פחד. הפעוט יתקשה להירדם לבד או יתעורר בבהלה באמצע הלילה, בחלק מהמקרים אף יעדיף לישון עם הוריו במיטתם. דרך נהדרת לסייע לו לצלוח את שנת הלילה היא באמצעות מנורת לילה המאירה במעט את החדר ומאפשרת לו לראות את החלל גם כשהוא מתעורר בפתאומיות. ילדים חייבים אוירה אופטימלית לשינה הכוללת תאורה עמומה וקבועה. מנורות הלילה שלנו בעלות תאורה עדינה ועיצובן מושך את העין, כך שהן יוצרות את סביבת השינה המיטבית עבור הילד ומאפשרות לו לישון ללא פחד.

 

יצירות וצבעים: פיתוח המיומנויות המוטוריות

בגילאי שנתיים, הילדים מתחילים לפתח את יכולותיהם המוטוריות ובשל כך גם את יכולות המשחק שלהם, מאחר והם יכולים לאחוז בדברים ולצייר. הילד מבין שיכולותיו משתפרות לכן נוכל להבחין שבכך שירצה לעשות דברים לבדו ללא סיוע מהוריו. תוכלו לסייע לו על ידי רכישת משחקי יצירה שונים, כך יוכל לאחוז במכחול וכלי כתיבה, לצבוע אלמנטים, לשפר את המיומנויות המוטוריות ולהתמיד בפעילות לזמן ממושך.

כפי שצוין מעלה, מוטב לרכוש מתנות לגיל שנתיים המסייעות להתפתחויות הפעוט. הקפידו לרכוש מתנות צבעוניות, רועשות ותזזיתיות, כך יוכלו לגרות את חושיו של הילד ואת תגובותיו לסביבה. התאימו את הצעצועים והמשחקים לשלבי ההתפתחות שלו, מה שיועיל בתהליך. באמצעות המשחקים, תעניקו לו שפע צעצועים, בהם יוכל לשחק מידי יום.

דילוג לתוכן