מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה

מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה

עוד שנה חלפה לה ועוד יום אהבה עומד בפתח, והאהבה עודנה בוערת משנה לשנה – אז מה תקנו לאהובים שלכם לכבוד יום האהבה הקרב ובא? על פי אנשי רוח ואסטרולוגיה ברחבי העולם כולו, נחשבת שנת 2020 לשנה של שינוי ושל התחדשות, תחילתו של עידן חדש וטוב יותר לאנושות, ומה יותר טוב מיום האהבה כדי להתחבר אל האנרגיות החדשות האלה ולחגוג את כניסתנו אל העידן החדש הזה יד ביד עם האדם שאוהב אותנו ושאותו אנחנו אוהבים? ביום האהבה הזה, תוכלו לזכור שהאהבה חזקה יותר מכל שנה, מכל עידן ומכל תקופה, אבל ביום האהבה הזה, תוכלו גם להפתיע עם שלל מתנות ליום האהבה בסימן 2020.

אז מה קונים ליום האהבה?

בואו נשים את זה כבר עכשיו על השולחן: פרט לכמה גאדג'טים חדשים ומיותרים, 2020 לא מביאה איתה שום מתנה לבן זוג או מתנה לבת זוג, שלא יכולתם להעניק להם גם בשנה שעברה. אבל 2020 מעניקה לכם הזדמנות נוספת להביע את אהבתכם עם שלל מתנות ליום האהבה, ובהיבט הזה ישנם שני דברים חשובים שאתם צריכים לזכור: כשאנחנו אוהבים מישהו אנחנו רוצים שיהיה לו טוב וכשאנחנו חוגגים עם מישהו את יום האהבה, אנחנו רוצים לחגוג יחד איתו. אז את יכולה להזמין לו כרטיס למשחק הקרוב של ברצלונה או ריאל מדריד בקמפ-נואו ואתה יכול להזמין לה יום פינוק בספא של הילטון, אבל זה רק כדי לעשות להם טוב, עוד לפני המתנה ליום האהבה, מתנה שחייבת להיות מתנה בשניים… שניכם.

מתנה בשני חלקים – בשביל החוויה ובשביל האהבה

מתנה מצוינת ליום האהבה מורכבת משני חלקים: החלק הראשון הוא החלק של החוויה – ארוחה זוגית במסעדת יוקרה לאור נרות, קפיצה לסופשבוע בלונדון או אפילו סרט קולנוע. זאת צריכה להיות חוויה של שניים ביחד, של זמן איכות ביחד, אבל כאן זה לא נגמר. החלק השני של מתנה ליום האהבה הוא החלק של הקיטש ואל תזלזלו בחלק הזה, כי זה החלק שיישאר איתכם גם ב-2030 ומעבר. זה גם החלק שבו אתם יכולים להביע את האהבה שלכם במילים ובצורות, החלק שבו משלבים את ההקדשה האוהבת לבן או בת הזוג האהובים, החלק בו אתם חורטים את אהבתכם בחומר ומניחים על המדף, תולים על הקיר או מציבים בפינת החדר.

דובי אהבה מפנק בגווני אדום ולבן, תמונה זוגית אהובה ממוסגרת עם הקדשה, כרטיס ברכה מודפס על נייר או צרוב על לוח עץ עבה ודקורטיבי, שעון קיר מלא לבבות, מנורת לילה לב באווירה רומנטית, מעמד לסט תמונות זוגיות עם החוויות המתוקות שתיעדתם, מעמד לתכשיטים, סט פרחי סבון בגווני אדום ולבן וכמובן כל אביזרי הסקס הקיטשיים – וגם בהם לא כדאי לזלזל. אלו הן כמובן רק דוגמאות מתוך אלפי רעיונות למתנות שילוו אתכם בחיי היום יום שלכם, על השידה בחדר השינה, על הקיר במטבח, על השולחן במשרד, מתנות קטנות שיזכירו לכם כל יום מחדש עד כמה אהבתם ביום האהבה האחרון ועד כמה אתם רוצים לאהוב עוד יותר ביום האהבה הקרוב.

מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה
מארז ליום האהבה לאישה ולבת הזוג
מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה
מארז ליום האהבה לגבר ולחבר
מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה
זר סידור פרחים מפרחי סבון אדומים
דובי אהבה ענק 150 ס"מ פרוותי מחזיק 3 לבבות
דובי אהבה ענק לחברה
מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה
מסגרת לתמונה לאהבה שלי
מתנות ליום האהבה 2020 – המתנות החמות של השנה
דובי אהבה מנגן בעברית
אז אם אתם רוצים קצת חוויה, אדרבא ואדרבא – יום האהבה זאת הזדמנות נהדרת להפתיע עם מתנה לבן זוג או מתנה לבת זוג, אבל ביחד. ובכל מקרה, בקטגוריה הכוללת של מתנות ליום האהבה, חייבת להיות גם מתנה קטנה של אהבה במובן הקישטי של המילה, ואת כל הרעיונות למתנות שמעולם לא חשבתם עליהן, תוכלו למצוא בחנות המתנות של קיפי, ואל תדאגו למחיר – המתנות שלנו 2020, המחירים 2019.  

עם האנרגיות החדשות של השנה המיוחדת הזאת, שפותחת פרק חדש וטוב בחיי כולנו, חנות המתנות של קיפי רוצה לאחל לכם יום אהבה 2020 שמח!

דילוג לתוכן