מתנות ליום המשפחה

מתנות ליום המשפחה

יום המשפחה הוא הזדמנות טובה להראות לבני המשפחה שלנו עד כמה אנחנו מעריכים אותם. מתנות להורים, לאחים ואפילו לבני הדודים יכולות לשמח את בני המשפחה שלנו מאוד. אז מה ניתן לקנות ליום המשפחה? אספנו עבורכם כמה רעיונות שימושיים:

מתנות לאבא

רכישת מתנה לאבא תמיד נראית כמו משימה בלתי אפשרית, אולם הסוד הוא לא לחפש אחר מתנה גדולה ודומיננטית אלא להעניק מתנה קטנה, מרגשת המותאמת להם באופן אישי. אז מה אפשר לקנות לאבא? ראשית, ניתן לפתח תמונה משפחתית אהובה ולשבץ אותה במסגרת ייחודית לתמונה. את התמונה האב יוכל להניח במשרדו ואפילו בחדר השינה שלו. מתנה נוספת, סמלית ומרגשת היא הענקת מדליה זהובה. על המדליה תוכלו לכתוב הקדשה אישית כמו "האבא הטוב ביותר", "אבא מספר 1" וכו'. אמנם סביר להניח שאת המדליה אבא לא יענוד, אך הוא לחלוטין יכול לתלות אותה על הקיר ולהתפאר במתנה המרגשת שרכשו עבורו ילדיו. נוסף לכך ניתן לקנות ספל עליו מתנוססת הקדשה "לאבא הכי טוב", ולמלא אותו בשלל מתוקים וסוכריות צבעוניות. הספל יהיה שימושי במיוחד עבור האב, הן בשימוש ביתי והן בשימוש במקום העבודה. אם האב נוטה לעשן, ניתן להעניק לו מאפרה בעיצוב ייחודי, כדוגמת דמויות האימוג'י האהובות. יתרה מזאת, איזו מתנה עשויה להיות יותר שימושית ממחזיק מפתחות מדליק? קנו לאבא מחזיק מפתחות ממגוון מחזיקי המפתחות המצויים באתר, כך המפתחות לעולם לא יאבדו לו.

מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה

מתנות לאמא

אומרים שאימא יש רק אחת, וזאת משום שהיא זו שסחבה אותנו ברחמה במשך תשעה חודשים. מתנות לאימא יכולות להיות אף הן מסגרות לתמונה בשילוב תמונה מרגשת מרגע משמעותי, כמו גם מסגרת המאפשרת לשבץ מספר תמונות שונות. נוסף לכך, ספל עם הקדשה "לאימא הכי מדהימה" יהיה אף הוא מתנה מרגשת ונהדרת, בייחוד אם תצרפו אליה ברכה מכל הלב.

עוד ניתן לרכוש לאימא, מתנה שימושית במיוחד – נרתיק אישי לאחסון מוצרי קוסמטיקה בתיק. הלהיט החדש בתחום הנו נרתיק המצופה פייטים, כך שבמגע יד הם מחליפים צבע. אם תרצו, תוכלו למלא את הנרתיק במוצרים ייחודיים כמו שפתונים, צלליות, בושם זעיר לתיק ועוד. אין ספק שמדובר במתנה שימושית ומקורית במיוחד!

אם אתם מחפשים אחר מתנה נהדרת, מקורית וקסומה, כדאי לכם לשקול את רכישתו של המפתח הקסום. מהו המפתח הקסום אתם שואלים? ובכן מדובר במפתח ייחודי ומרהיב, המעוצב בעיצוב ארכאי ולצדו מצורפת ברכה. תוכלו לבחור מפתח להצלחה, מפתח לבריאות, מפתח לאושר או מפתח לאהבה. המתנה מסמלת הערכה, אכפתיות ואיחולים חיוביים מהלב המגיעים בצורת מפתח קסום.

מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה

מתנות לאחות

לאחות ניתן לרכוש מתנות המתאימות לאופייה ולתחומי העניין שלה. אם מדובר בילדה שאוהבת חלומות ודמיון, תוכלו לקנות לה צנצנת משאלות המכילה אבקת משאלות קסומה. האבקה מגיעה בארבעה צבעים שונים, כך שתוכלו לבחור את הצבעים המועדפים על אחותכם האהובה. עוד ניתן לרכוש לאחות, אביזרי שיער ותכשיטים, שכן ילדות אוהבות להתקשט ולהתגנדר כמו אימא. החל מגומיות ממותגים מובילים (פרוזן, הלו קיטי ועוד) ועד לתכשיטים עשויי מתכת וחרוזים צבעוניים. כמו כן, אם אחותכם אוהבת ליצור, לצייר ולהדביק – רכשו עבורה סט של מגוון מדבקות ממותגות ומדליקות ליצירה חופשית ומהנה.

מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה

מתנות לאח

מה יותר מהנה ממשחקי חשיבה כדוגמת כדור הפלא? בכדור מצויים חורים וכדוריות, כך שיש להזיז את הכדוריות הצבעוניות לחורים המתאימים עבורן. עוד ניתן לרכוש את נחש הקסם, שכן מדובר בנחש בעל חוליות רבות וקצוות עגולים, כך שאפשר להזיז את החוליות וליצור צורות שונות ודגמים ייחודיים. אם יש בביתכם גינה או חצר, תוכלו לקנות משחקי חוץ נהדרים, שידרבנו את אחיכם לבצע פעילות גופנית תוך הנאה וכיף. סט כדורגל עם שער להרכבה וכדורגל למשחק חוץ, עשויות להיות מתנות נהדרות עבורו. מעבר לזה, תוכלו לקנות לו מכוניות שונות למשחק, לרבות משאיות, טרקטורים ועוד.

מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה
מתנות ליום המשפחה

צרפו לכל מתנה ברכה שכתבתם בעצמכם, וספרו לבני משפחתכם עד כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם. יום משפחה שמח! ????

דילוג לתוכן