מתנות לסוף שנה – מה לקנות למורה, לגננת או לסייעת?​

מורה עם תלמידים, מתנה למורה לסוף שנה.

סוף השנה מתקרב וזאת הזדמנות נהדרת להגיד תודה על שנה נפלאה, על היחס, על ההשקעה ועל המחויבות. בניגוד למתנות יום הולדת או מתנות חנוכת בית, מתנות לסוף שנה הן מתנות שאמורות לזעוק מתוכן את הכרת התודה, את ההערכה ולא פחות מכך, את התמיכה והעידוד לשנה הבאה. בכל שנה יש לכם הזדמנות אחת בלבד לקלוע בדיוק עם המתנה הנכונה שתעשה וואוו אמיתי בליבה של המורה, הגננת או הסייעת. אז בהזדמנות הבודדת הזאת, איזו מתנה אתם צריכים לקנות ולמה? כל התשובות בשורות הבאות.

הסיפור המיוחד של מתנות לסוף שנה

בכל אירוע שהוא, הסוד לבחירת מתנה מנצחת הוא לחבר בין הערכים שמייצגת המתנה ובין הערכים שמייצג האירוע לכבודו היא ניתנת. יום הולדת הוא קודם כל ולפני הכל אירוע של שמחה, אבל מעבר לכך יום הולדת הוא גם אירוע של צמיחה, של גדילה, של התפתחות ושל שינוי. מתנת יום הולדת אולטימטיבית היא מתנה שאמורה לגרום למקבל אותה הרגשה של שמחה, שלא לומר אושר, והיא אמורה להתאים בדיוק לגיל של בעל או כלת השמחה ולמה שמעניין אותו או אותה בגיל הזה.

מתנה לסוף שנה זה סיפור אחר לגמרי. אירוע הפרידה של סוף שנה הוא בראש ובראשונה הזדמנות לומר תודה על הטוב – על המחויבות, על ההשקעה, על המעורבות, על האכפתיות, על המסירות ועל כל מה שמיוחד בחוויה שלנו ושל ילדינו מול המורה, הגננת או הסייעת. יש המון סיבות לתת מתנה לסוף שנה ולדעתנו, אירוע הפרידה של סוף שנה, הוא גם אירוע מיוחד וסיבה מאוד טובה לתת מהלב תמיכה ועידוד לקראת השנה הבאה – עידוד להמשיך את הדרך, את הטוב ואת הייחודיות גם בשנה הבאה.

זה אולי נראה לכם מיותר להשקיע מחשבה או מאמץ בבחירת מתנות לסוף שנה, אבל אנשי החינוך שמגדלים את ילדיכם שואבים את הכוח שלהם ואת ההשראה שלהם מכם ההורים, ואם לא תתנו להם את שני אלה, אפשר יהיה להרגיש את זה בהתנהלות שלהם מול ילדיכם לאורך כל השנה. אז נכון שלמילה הטובה שלכם הם זקוקים לאורך כל השנה, אבל אירוע סוף השנה היא ההזדמנות שלכם להפוך את התודה והתמיכה לעניין רשמי, סגור ומוחלט, גם באמצעות מתנה מוצלחת וגם באמצעות ברכה מרגשת מלב אל לב.

זכרו דבר אחד – אם תבחרו מתנה שאינה משקפת את הערכים הללו, התחושה תהיה של מתנה לצאת ידי חובה, ועד כמה שזה נשמע לא נכון ולא ראוי, מי שרק יוצא איתנו ידי חובה, גם אנחנו נוטים רק לצאת איתו ידי חובה. השתמשו במתנה לסוף השנה בכדי להבהיר למורה של ילדכם עד כמה היא חשובה לכם ועד כמה אתם לא מוכנים להתפשר ביחס שלכם כלפיה – היא תחזיר לכם באותה המטבע.

המתנות שלנו לסוף שנה

עכשיו, אחרי שאמרנו את כל זה, הנה מספר סוגים של מתנות שאותן בחרנו להגדיר עבורכם כמתנות לסוף שנה, כך שכל מתנה שתבחרו מתוכן תהיה מתנה שתמלא את תפקידה ותעשה וואוו של התרגשות בליבה של המורה, המחנכת, הגננת או הסייעת. חלק מהמתנות מתאימות לכל אירוע סוף שנה, וחלקן ייעודיות כמתנה לגננת, מתנה למורה או מתנה לסייעת.

מסגרת לתמונה עם ברכה למורה, לגננת ולסייעת

המתנה האמיתית היא כמובן התמונה ועליכם לבחור תמונה מרגשת אחת ששווה אלפי מילים של סיפור על שנה שלמה. את התמונה הזאת אתם רוצים להגיש בתוך מסגרת. תוכלו לבחור מסגרת מודרנית ומעוצבת בקווים נקיים או אולי מסגרת עץ אינטימית בסגנון כפרי. תוכלו גם לבחור מסגרת לתמונה עם ברכה והקדשה למורה, או מסגרת לתמונה עם ברכה והקדשה לגננת או בכלל מסגרת לתמונה קולאז' 3 תמונות שצועקת אהבה, הערכה ותודה. בעזרת שירות ההדפסה ופיתוח התמונות שלנו, תוכלו לשלוח לנו את התמונה או התמונות שאתם רוצים לפתח ואנחנו כבר נדאג להדפיס ולעצב את התמונה במוצר באופן מקצועי ולהפוך את המסגרת לתמונה למתנה אישית ומיוחדת במינה.

ספל מתנה עם מסר

אחת המתנות האהובות והוותיקות ששומרת על הפופולאריות שלה כבר עשורים שלמים, ומתאימה למגוון רחב של סוגי אירועים, שאחד מהם הוא סוף שנה. תוכלו לבחור ספל עם ברכת תודה, ספל מתנה למורה, ספל מתנה לגננת, ספל "את מספר 1", ספל "אתה מספר 1"  או ספל "יום נפלא". המסר שתבחרו הוא המסר שתפנים המורה או הגננת, וכדי שאכן תוכל לקבל ממנו את הכוח וההשראה, העניקו לה את הספל כספל קפה לחדר המורים – בכל יום, בכל הפסקה ובכל כוס קפה שתשתה המורה, יזכיר לה הספל את חשיבות התפקיד שלה, את הציפיות שלכם ממנה ואת התודה שאתם מוקירים לה על מי שהיא.

שעון למורה או לגננת

עוד מתנה שתבטיח חשיפה רצופה של המורה או הגננת לתודה ולהשראה שאתם נותנים לה. שעון שולחני או שעון קיר שמח וצבעוני עם הכיתוב "למורה מספר 1" או שעון "לגננת מספר 1", ואפשר לבחור גם שעון שולחני למורה אשר משולבת בו ברכה אישית (בנוסח אחיד, ללא אפשרות להתאמה אישית).

תעודת הוקרה

זה לא משנה בני כמה אנחנו, בכל אבן דרך בחיינו זה תמיד מספק ומהנה עבורנו לקבל תעודת הוקרה על מעשינו, על התנהלותנו ועל מי שאנחנו. סוף השנה היא הזדמנות נהדרת להעניק למורה או לגננת, תעודת הוקרה על מי שהייתה עבור הילדים שלכם לאורך השנה, על מה שהיא עשתה ועושה למענם ועל כל הטוב שאתם מרגישים כלפיה וחושבים עליה. תוכלו לבחור את תעודת ההוקרה עם הנוסח המתאים לכם ביותר ולבחור בתעודת הקורה למורה, לגננת או לסייעת על פי הצורך. עם התעודה תוכלו להעניק גם פסלון אוסקר למורה מספר 1 או מדליית זהב מעוטרת בכדי להדגיש את הוקרת התודה שלכם ולהבהיר מעבר לכל ספק מיהי גיבורת השנה.

מתנות קטנות וטובות

בסופו של דבר, מתנות לסוף שנה אמורות גם להצית שמחה והתרגשות ומלבד למתן הרגשי והרוחני, אפשר ורצוי לשלב גם מתן חומרי קטן ומספק. מהסיבה הזאת בדיוק, לצד המתנה הראשית תוכלו לשלב מתנות קטנות שיעשירו את המעמד, שישמחו את המורה או הגננת ושיחזקו את התודה וההערכה שלכם כלפיה. בקטגוריית המתנות הללו תוכלו למצוא נרות גליל ריחניים, נר אדום בצורת לב, שקיות בד ריחניות, פרח פרווה מחייך ועוד שלל מתנות קטנות וטובות, שפשוט עושות טוב על הלב.

מתנות גדולות ומפנקות

אחרי שבחרתם מתנות לסוף שנה, אתם עשויים להרגיש שזה עדיין לא מספיק. זה נכון שהמתנות שבחרתם משקפות את המתן הרוחני והרגשי שאתם רוצים להעניק למורה או לגננת על הטיפול שלה בילדיכם לאורך השנה, אבל בפנים אתם מרגישים שאתם רוצים גם לפנק אותה, וזה מצוין. בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, תוכלו להעניק לה יום כיף זוגי במכון ספא, סוף שבוע זוגי בבית מלון או אפילו זוג כרטיסים לסרט או הצגה, אבל כל אלה רק בנוסף למתנה הראשית. למה? כי עד כמה שהמתנות האלה גדולות ומפנקות, כשהן ניתנות כמתנות יחידות העומדות בפני עצמן הן לא אומרות תודה, הן לא מביעות הערכה והן לא מעניקות השראה. במובן מסוים הן אפילו מייצגות יציאה ידי חובה, וזה לא המקום שבו אתם רוצים להיות מול המורה או הגננת של ילדיכם.

באירוע סוף השנה אתם רוצים קודם כל להביע את תודתכם והערכתכם למורה ולהעניק לה את השראתכם לקראת השנה הבאה – לזה נועדו מתנות לסוף שנה. אתם גם עשויים לרצות לקשט, להעשיר ולהגדיל את הנפח עם ערך חומרי – לזה נועדו המתנות הקטנות והטובות. ואם אתם גם רוצים לפנק אותה עם חוויה יוצאת דופן, חתמו את חבילת המתנות עם מתנה גדולה ומפנקת.

דילוג לתוכן