מתנות לשנה ביחד

מתנות לשנה ביחד

ציון השנה הראשונה במערכות יחסים, הוא ציון משמעותי וחשוב. רבים רואים זאת כהצלחה על כך שצלחו את השנה הראשונה לזוגיות והנטייה הרווחת היא לחגוג את המאורע ולציין את יום השנה לזוגיות. בעוד שישנם זוגות שיעדיפו לבקר בצימר או בית מלון, יש גם את אלה שירצו להדגיש את היום הזה עם שי מרגש לבני הזוג. מה ניתן לקנות לבני הזוג לכבוד שנה משותפת מלאת אהבה? אספנו עבורכם כמה רעיונות:

דובי

אחת המתנות הקלאסיות ביותר, היא הדובי. תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים, דגמים וצבעים, לרבות דובי ענק ומרהיב. ניתן להעניק לבני הזוג דובי עם הקדשה ייחודית או בצבע האהוב עליהם. לא משנה מה מהם תבחרו לתת מאחר והדובי הנו מתנה מסורתית לאוהבים.

מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד

ספל עם הקדשה

מי מכם שמחפש אחר מתנות פרקטיות ויעילות, עשוי למצוא את עצמו רוכש ספל ייחודי לשתייה חמה, עליו מתנוססת הקדשה מרגשת במיוחד. בכדי להפוך את המתנה למדהימה עוד יותר, תוכלו למלא את הספל בשלל שוקולדים מתוקים וסוכריות אדומות שימתיקו את יום השנה שלכם. אגב מומלץ להניח במרכז הספל פרח עשוי סבון ריחני ולארוז את כל הפריטים יחדיו בנייר צלופן שקוף.

מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד

כרית פייטים

חובבי העיצוב, וודאי ישמחו לרכוש לבני זוגם כרית פייטים בעיצוב מרהיב, שיכולה להתאים לכל חללי הבית בדגש על חדר השינה והסלון. מדובר בכרית מעוטרת פייטים בגוונים שונים, ובאמצעות מגע, הפייטים מתהפכים והכרית משנה את נראותה החיצונית. כדאי לרכוש כרית פייטים עם דמויות אימוג'י, כך שמכרית ועליה אימוג'י מאוהב, הדמות מתחלפת לאימוג'י מנשק.

רצוי לרכוש את כריות הפייטים בזוגות, זאת משום שלפי הפנג שווי, מוטב להניח פריטים בחדר השינה (או ביתר חללי הבית) כשהם בזוגות ולא בבודדים, זאת בכדי להעצים את הזוגיות.

מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד

מסגרת לתמונה

תמונות מזכירות לנו רגעים משמעותיים, חוויות בלתי נשכחות ותקופות אהובות. בחרו את אחת התמונות המשקפת את מערכת היחסים שלכם באופן המוצלח ביותר ומסגרו אותה באמצעות מסגרת לתמונה ייחודית ומרהיבה. ניתן לרכוש מסגרות בעלות הקדשה לבני הזוג, ואף מסגרות המאפשרות לשבץ מספר רב של תמונות – כך לא תצטרכו להתלבט בין התמונות שברשותכם. אגב, דרך מצוינת להפוך את התמונות שלכם לזיכרונות נעימים, היא באמצעות רכישת כמה מסגרות זהות, בהן תשבצו תמונות מכל מיני רגעים קסומים מהשנה המשותפת שלכם ביחד, אותן תציבו במקום בולט בחלל הבית.

מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד

סט אביזרי אהבה

בין המתנות היעילות עבור זוגות שנמצאים יחדיו למשך זמן לא מועט, נמצא סט אביזרי אהבה. הסט מכיל אזיקים עם פרווה, נוצה, כיסוי עיניים, שוט, פעמון וקובייה עלייה כתובות משימות כמו "דגדוג", "ליקוק", "נשיקה" ועוד. אביזרי האהבה עשויים לסייע לכם לשבור את הרגלי השגרה ולנסות לתבל את מערכת היחסים בכל יום מחדש. מיטיבי הלכת מבניכם יוכלו לצרף למארז גם בקבוק יין איכותי.

מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד
מתנות לשנה ביחד

רכישת חוויות

לצד המתנות שצוינו לעיל, תוכלו לבלות את יום השנה הראשון שלכם בחוויה מהנה ואטרקטיבית. החל ממסעדה אהובה, סרט בקולנוע, פיקניק בחוף הים ועד לשיט בנחל הירקון. בתום הבילוי תוכלו להעניק לאהוביכם את המתנה שקניתם להם.

מתנות לציון יום השנה הראשון, לא חייבות להיות דומיננטיות במיוחד, כך שלעיתים המתנות הקטנות הן אלה שגורמות ליום הזה להיות מיוחד כל כך. דרך נהדרת להעניק לבני הזוג את המתנה היא באמצעות הפתעה מרגשת בחדרם. הניחו את המתנה שרכשתם עבורם על מיטתם, פזרו מעט עלים ופרחים יבשים אדומים על המיטה והניחו את השי במרכז. ניתן אף לכתוב ברכה מרגשת ואישית על בריסטול דמוי קלף, לגלגל אותו ולקשור אותו בסרט אדום. את הברכה הניחו לצד המתנה. מזל טוב!

דילוג לתוכן