סביבונים לחג החנוכה 2019 – כל הטיפים לבחירה וקניה נכונה

סביבונים לחג החנוכה 2019 - כל הטיפים לבחירה וקניה נכונה

מחפשים סביבונים לחנוכה לגן הילדים, לילדי בית הספר או לילדכם כדי שיוכלו להנות מהחג וממנהג הסביבון המנגן הכל כך מוכר? ריכזנו בשבילכם את כל הפרטים והטיפים לרכישת סביבונים איכותיים ומנגנים בעברית בלי לצאת מהבית ובמחיר מצוין.

אז מה השתנה מאז שהיינו ילדים?

כשאנחנו המבוגרים היינו קטנים, סביבון היה מוצר סופר פשוט, עשוי פלסטיק יצוק בגוון אחיד, ארבע פאות, ידית סיבוב והטבעה של אותיות נ' ג' ה' פ' על כל פאה. היינו מסובבים את הסביבון בתנועת יד אחת ולא היה אושר גדול יותר מאשר להביט בו מסתובב עד שהוא נעצר ונופל במקומו. מאז עברו הרבה מים בנהר ועם האינסטגרם, הווייז והטאבלט, עברו גם הסביבונים תהליך של מודרניזציה וקיבלו מראה עתידני ומחשמל. הדבר החשוב ביותר לזכור מכל זה הוא, שכאשר הילדים שלכם מבקשים מכם סביבון חנוכה, הם לא מתכוונים לסביבון שאתם הייתם מסובבים בילדותכם, אלא לזה שהחברים שלהם מסובבים היום, זה עם האורות והצלילים והקפיץ שיורה אותו לסיבוב על חלל ללא מעצורים.

איך בוחרים סביבון חנוכה? יש כל כך הרבה סוגים ודגמים!

כשאתם מחפשים סביבונים לקניה, תהיו מוכנים למצוא ים של דגמים ביבוא ישיר מסין, האחד יותר עתידני מהשני, האחד עם מנגינה וצלילים יותר צווחניים מהשני והאחד עם יותר אורות יותר צבעוניים מהשני. בבחירת הסביבון שעליו תשימו את כספכם אתם לא צריכים להקדיש יותר מכמה שניות של מחשבה, ולמחיר בהחלט יש תפקיד חשוב בבחירה הזאת. יחד עם זאת, אם אתם רוצים שהילדים שלכם ייהנו מהסביבון שאתם קונים להם למשך יותר מסיבוב אחד או שניים, לא יהיה זה נכון מבחינתכם לקנות את הדגם הזול ביותר, במחיר שאפילו לכם נראה מגוחך. אין צורך להשקיע מחשבה עמוקה מדי ואין צורך בביצוע השוואות של מפרטים טכניים, אבל קצת שכל ישר יכול לשנות לגמרי את החוויה שיחוו הילדים שלכם מהסביבונים שתבחרו עבורם. אנחנו מאמינים, שכשהילד יסובב את הסביבון הוא לא ירצה לשמוע שיר בסינית, אז קחו לתשומת ליבכם.

דברים שכדאי לשים אליהם לב בקניית סביבון

אם אתם קונים סביבונים לחנוכה עבור ילדים מתחת לגיל 4, רצוי לקנות את הדגמים הפשוטים ביותר אבל לא לפספס את אפקט התאורה והאורות הצבעוניים. שימו לב שהסביבונים לא מכילים חלקים קטנים ושהם מאושרים לשימוש מתחת לגיל הנדרש. אם אתם מחפשים סביבונים לקניה לילדים באזור גילאי בית ספר יסודי, תכינו את עצמכם לדגמים היותר מתוחכמים עם צלילי חלל, לחצן שיגור ומערכות תאורה שאף מועדון ריקודים לא היה מתבייש בהן. בגילאים האלה אתם עשויים לקבל מהילדים שלכם דרישה מראש דווקא לבייבלייד, המשחק שכבש את ילדי בית הספר בשנים האחרונות. זה כמובן לא סביבון ולא תמצאו עליו את אותיות החג, אבל אין טוב ממנו בכדי לחוות את החוויה של צעצועים מסתובבים במהירות האור.

בנוסף, כדי להבטיח שאתם לא מאכזבים את הילדים, חשוב לקנות סביבון חנוכה באיכות גבוהה ולא דגם שיתקלקל לאחר סיבובים בודדים עקב איכות ירודה. סביבון חנוכה שמסתובב ומסתובב ומסתובב ומסתובב ולעולם לא נופל, יגרום להם להנות ולהמשיך לסובב אותו ללא הפסקה. נסו לא לגרום להם לעוגמת נפש מול חבריהם ומול משפחה והקפידו לרכוש סביבון אשר נבדק על ידי מכון התקנים ושהוא בטוח לשימוש ילדכם.

באתר האינטרנט של קיפי תוכלו למצוא את הדגמים המובילים והכי איניים וקוליים של סביבונים לחנוכה עם כל הדגמים שילדים אוהבים, הדגמים שמסתובבים ומסתובבים ומסתובבים ומסתובבים ולעולם לא נעצרים. כל הסביבונים שבאתר קיפי מנגנים את השיר סביבון סוב סוב סוב בעברית! עם התחייבות למחיר הנמוך ביותר (כן, כן), משלוח מהיר עד הבית וחבילות אטרקטיביות עבור סביבונים לקניה מרוכזת לילדי בית הספר, לילדי הגן והגנים השונים או מסיבת יום ההולדת, אין שום שאלה בעניין – האתר של קיפי הוא האתר לקנות בו את הסביבונים לחג החנוכה הקרוב. הדבר היחיד שאתם רוצים להקפיד עליו הוא לבצע את ההזמנה כבר עכשיו, א' כדי שלא תשכחו וב' כדי להבטיח שאתם סוגרים את העניין הזה לפני החג ושאתם מונעים מראש את שצף הבקשות שצפויות להציף אתכם מכיוון ילדיכם במהלך השבועות הקרובים.

דילוג לתוכן