סביבונים מיוחדים לחנוכה 2021 | מעודכן

סביבונים מיוחדים לחנוכה 2021

אז עוד שנה חלפה לה וחג החנוכה ממש בפתח, חג מלא באור, שירים וכיף עם הילדים! אז נכון, גם זו לצערנו שנת קורונה ואנחנו עדיין מבינים ולומדים איך להתמודד איתה בכל יום שעובר ועם המציאות החדשה. אבל גם בזכות המציאות החדשה, אנחנו חוגגים יותר בבית ונהנים בחיק המשפחה הקרובה. השנה, נוכל להזמין סופגניות הביתה או לאסוף אותן מהחנות, לשבת בסלון ולהתרווח מהכיף של החגיגות עם כל המשפחה. סידרנו לכם המלצות נפלאות לסביבונים לחנוכה 2021, סביבונים מיוחדים מנגנים בעברית ועם אורות צבעוניים ומשמחים, בואו נתחיל!

עד כמה באמת הסביבון שלנו מיוחד?

בואו נתחיל בשלב הראשון: ברגע שהילדים יקבלו את המתנה ואת הסיבבון הנכסף – אפקט הפתיחה הוא המשמעותי ביותר! אנחנו בקיפי אורזים כל סביבון חנוכה בקופסא צבעונית, קשיחה ויפהפייה. הרגע הזה שהשליח יגיע אליכם – והילדים יפתחו את הקופסא פשוט פרייסלס – ואנחנו מבטיחים לכם שאפילו רק מהקופסא הם יגנבו. הסביבון עצמו צבעוני וכאשר מסובבים אותו הוא מאיר אור חזק וצבעוני והאפקט המדהים הוא כשמכבים את האור. הפרט הכי חשוב לחגיגה – הוא השיר שמתנגן.

20% הנחה!
14.00
אדום
כחול
שחור
20% הנחה!
14.00
ירוק
צהוב

סביבון סוב סוב סוב

אז הבנתם נכון, יש לנו מגוון דגמים של סביבון לחנוכה שמנגן את שיר החג המפורסם "סביבון סוב סוב סוב". את המשך השיר והמזמורים נשאיר לכם ולילדים. קיימים במלאי המון צבעים ועיצובים לבחירתם של הילדים, ברגע שהם ישחררו את הסביבון והוא יתחיל להסתובב, הוא בעצם יתחיל לרקד ולהופיע מול עינכם! שיר חנוכה מהמם בעברית בליווי מופע אורות צבעוניים ומהפנטים – לזה אנחנו קוראים סביבונים מיוחדים!

מתי חג חנוכה 2021 בכלל?

חג חנוכה השנה יחל ביום ראשון ב-28/11/2021 ויסתיים ביום שני שלאחריו. זה הזמן לרכוש סביבון חנוכה לילדים, לנכדים, לאחיינים ולכל מי שאתם חושבים שסביבון יעשה להם כיף החג הזה. אנחנו מצידנו נדאג לכם למשלוח סופר מהיר עד פתח דלת הבית, המשרד או בית הספר והגן! ואם בא לכם לעצב את הסביבונים בעצמכם, הנה 5 דרכים יצירתיים להכין סביבון משלכם. שיהיה לכולנו חג שמח ומלא אור!

 

סביבונים מיוחדים לחנוכה 2021

מה עוד תמצאו אצלנו בחנות הצעצועים של קיפי

בחנות הצעצועים אונליין שלנו תמצאו מגוון אדיר, ואנחנו מדברים על מאות של מוצרים! המון מתנות, צעצועי הרכבה לילדים, מטבחים גדולים לילדים מפלסטיק, מכוניות על שלט ועוד מבחר פשוט ענק! NOVEMBER SALE זהו בדיוק הזמן להתארגן ולקנות צעצועים לחנוכה לילדים ותינוקות במחירי מבצע מעולים! לכל הצעצועים בחנות האונליין של קיפי לחצו כאן.

דילוג לתוכן