פעם אחת ולתמיד – מה לקנות ליום האהבה?

מה לקנות ליום האהבה

רבים מהאנשים המואשמים על ידי הקרובים להם שהם פשוט לא יודעים לקנות מתנות, הם בעצם אנשים שאוהבים מאוד לפנק, לתת ולאהוב, אבל מתקשים להחליט מה לקנות ואיך לפנק. זה נכון כשמדובר במתנות ליום האהבה וזה נכון גם כשמדובר במתנות הקטנות כשחוזרים מחו"ל. לכבודכם, האנשים שמתקשים למצוא רעיונות ליום האהבה ומתייסרים סביב ההתלבטות מה לקנות לאדם שאתם אוהבים, הקדשנו את השורות הבאות בכדי לברר האם לשאלה הזאת יש בכלל תשובה ואם כן, מהי.

יום האהבה ט"ו באב – ממש מעבר לפינה

אוטוטו תתחיל ההמולה על המדוזות בחופי ישראל, ומייד לאחר מכן כולם ידברו על כך שזה תמיד מגיע בסביבות ט' באב כשגם כך אסור להיכנס למים. זה בדרך הכלל השלב בו נופל לכם האסימון שאנחנו מתקרבים במהירות שיא אל עבר ט"ו באב ושהשנה אסור לכם שוב לפשל. השנה אתם חייבים להפתיע עם מתנה מנצחת, או לפחות להראות שאתם זוכרים, שאתם אוהבים ושאתם משקיעים כמה שאתם יכולים. אבל מה קונים? האם יש מתנות קלאסיות שניתן לתייג אותן בתור מתנות לטו באב? ובכן, התשובה היא שאין שום רשימת מכולת עם הכותרת מתנות ליום האהבה לאישה או לגבר, ואין שום מתנה שהיא נכונה יותר מאחרת, אבל כן יש מתנות שמתחברות יותר לערכים של יום האהבה, ועליהן נדבר בהמשך.

אם יש לכם $5,000 פנויים לסוף שבוע במלדיביים, אף אחד לא יתלונן שזאת מתנה לא מתאימה ליום האהבה, ואם אין לכם אפילו 20 שקלים פנויים לשושנה עטופה בצלופן, אף אחד גם לא יתלונן אם תגיעו עם תפוח אדום ומבריק עטוף בנשיקה. וכאן בדיוק נמצאת התשובה לכל ההתלבטויות שלכם סביב הנושא של מתנות ליום האהבה לחברה ולכל החרדות האלה שאתם חווים בניסיון למצוא רעיונות ליום האהבה… שוב, בדיוק כמו בשנה שעברה – כל מה שתקנו זה מצוין, אבל הדבר שאולי חשוב יותר מהמתנה עצמה הוא האופן בו אתם מעניקים אותה ומעטרים אותה מסביב – וכמובן, הברכה.

זאת לא המתנה – זאת הסצנה

קחו מסגרת לתמונה לשולחן, כשבצידה האחד התמונה שלכם מחובקים יחד עם בן או בת הזוג שלכם, ובצד השני דברי האהבה שאתם רוצים להקדיש לה או לו. לכשעצמה, מדובר במתנה יפהפייה שמרגע שקניתם אותה, היא צפויה להפוך לחלק בלתי נפרד מחייכם, לתפוס מקום של כבוד וקבע על המדף בסלון או על השידה בחדר השינה, ועדיין אתם מרגישים שזה לא מספיק. לא שאתם משווים את זה למלדיביים אבל בכל זאת, חשבתם לייצר פה משהו קצת יותר רחב ומפתיע. ובכן, אתם צודקים במאה אחוז, אבל הפתרון לא נמצא במתנה הרבה יותר גדולה, הרבה יותר גרנדיוזית והרבה יותר יקרה, אלא דווקא במעטפת שאתם מעניקים למתנה שבה בחרתם.

המתנה שבחרתם היא מצוינת, ואם אתם מרגישים שזה עדיין לא זה, פשוט צרפו בלון הליום אדום או לבן, הקפידו לעטוף את המתנה בנייר עטיפה אדום או לבן, הוסיפו נר אדום ופרח לבן בצד וכמובן כרטיס ברכה אהבה או לפחות פתק לבן עם דברי האהבה שלכם כתובים בעט אדום. עכשיו קחו לעצמכם רגע בכדי לדמיין את הסצנה הזאת – על שולחן הסלון או פינת האוכל אתם מניחים את המתנה שקניתם, לידה נישא הבלון מעלה, מצידה השני נר או זר פרחי סבון ריחניים עם כרטיס ברכה ומלפנים אולי קצת פוטפורי שהם עלים מיובשים, והכל הכל בגווני אדום ולבן. מדמיינים? יופי, ככה נראית סצנה של יום האהבה, ואם יש משהו שבו אתם רוצים להשקיע זה בסצנה. את המתנה תבחרו ומייד נפרט בפניכם שורה של רעיונות קלאסיים עבור מתנות ליום האהבה, אבל אחרי שקניתם את המתנה עצמה, אל תשכחו את הסצנה, את סצנת האהבה.

מסאג' לראש אורגזמטרון
נרות איכותיים וריחניים
פוטפורי עלים יבשים בצבע אדום

מתנות ליום האהבה – רעיונות ליום האהבה

די בטוח שאם הייתם מקבלים משימה לבנות רשימה של מתנות לטו באב, הדופק היה עולה לכם מהר וזיעה קרה הייתה מתחילה לעטוף אתכם מכל עבר, אבל אתם יודעים מה? אין דבר יותר פשוט מלהכין את הרשימה הזאת, שכוללת בתוכה את כל הפריטים הכי קיטשיים של אהבה, את כל הפריטים שהיינו נותנים לאהובים שלנו כשחווינו את האהבה לראשונה בחיינו בגיל הטיפש עשרה, את כל הפריטים שלאו דווקא קונים לכבוד יום הולדת, אבל בהחלט קונים לכבוד יום האהבה. אז הנה כמה רעיונות שיוכיחו לכם עד כמה זה פשוט, כל עוד כמובן, אתם מקפידים לייצר סביבם את הסצנה:

מסגרות לתמונה

מסגרות באינספור עיצובים, החל ממסגרות פשוטות ואלגנטיות בקווים דקיקים ומינימליסטיים, דרך מסגרות מודרניות בגימור כרום מבריק ועד מסגרות מתוחכמות, בעיקר מעץ, עם הקדשות מודפסות, שעון מובנה ושלל הפתעות לבחירה.

כריות אהבה

כרית של אהבה, כרית שתתפוס את מקומה במרכזה של המיטה הזוגית שלכם כעדות ניצחת לאהבה שלכם. כרית אדומה, כרית אימוג'י עם פייטים מתהפכים, כרית פייטים מבריקה, כרית עגולה או בצורת לב, כרית לבנה עם כיתוב אדום או כרית אדומה עם כיתוב לבן – זה קיטש, זה אהבה וזה מצוין.

דובי ענק

מה יותר אוהב, מחבק ומפנק מבובת דובי ענק לחברה? בובת דובי שמלטפים אותה ומקבלים בחזרה את נעימות המגע שלה, בובה שמזכירה לכולנו את דובי הילדות שלנו, דובי לבן עם לב אדום בידיו, דובי בצבע חום או שמנת, או דובי פנדה ענק בגודל מטר וחצי שפשוט אי אפשר להניח בצד – מתנה מצוינת וענקית ליום האהבה.

ספלים לשתייה חמה ושעונים

ספל אהבה לפתוח איתו את הבוקר,כל בוקר, או שעון קיר שגם אם לא תהפכו אותו לפריט העיצוב המרכזי בסלון, יכול תמיד ללוות אתכם היכן שהוא בחדר השינה, עדות דוממת וניצחת לאהבה שלכם שחיה ונושמת דקה אחרי דקה ולא נחה לעולם.

משחקי ומוצרי אהבה

קוביות אהבה חושניות, אזיקי אהבה עם פרווה, מסאז' לראש אורגזמטרון, משחק שתיה חריפה של חיצי אהבה (דארט גיים), שוט אהבה, או כל משחק אחר של אהבה.

נרות אהבה ומנורות לילה לחדר

נרות ריחניים וצורניים, עגולים, בצורת לב, גדולים או קטנים, עם כיתוב או בלי, אדומים או לבנים, מנורות לילה קלאסיות בשלל תצורות לבביות, מנורות סיבים אופטיים – האהבה היא אור ואור הוא אהבה.

דובי ענק מטר וחצי פנדה
קוביות אהבה מעץ למשחק
כרית אימוג'י פייטים מתהפכים

קיטשפקעס – הפיצ'פקעס של האהבה

הפיצ'פקעס שמעטרים את המתנה המרכזית, מעבים אותה ובונים את הסצנה – השושנים העטופות בצלופן, בלוני הליום לבביים, מחזיקי מפתחות של אהבה, נרות ריחניים, פעמוני אהבה, עלי אהבה מיובשים, כרטיסי ברכה, גביע אהבה, מדליית אהבה, תעודת הוקרה לאהוב או האהובה ובקיצור, כל הקיטשפקעס שאפשר לייצר איתם את הסצנה, רק שימו לב שאתם לא מגזימים ולא מוזילים את ערך המתנה שלכם – שניים שלושה פריטים מעבר למתנה המרכזית, לכל היותר.

ואם זה בכלל לא בגלל שאתם מתלבטים אלא בגלל שאתם מתעצלים, אז כשאתם מדליקים את המחשב, צוללים אל תוך האינטרנט ומחפשים משלוחים ומתנות ליום האהבה עד פתח הבית, עם קצת השקעה תוכלו לקבל משלוח מהיר עד אליכם – בלי לצאת מהבית! לא משנה היכן אתם גרים, אם אתם צריכים משלוח לחיפה, אשדוד, ירושלים, או לאילת – נסו אותנו – אנחנו בקיפי מתנות וצעצועים עושים משלוחים לכל הארץ!

בכל מקרה, תהיו הכי קיטשיים עם המתנה והכי פדנטים עם הסצנה כי מתנות ליום האהבה זה לא בעיה, אבל להעניק אותן באהבה זאת כבר אומנות.

דילוג לתוכן