רעיונות למיתוג האירוע עם אריזה נכונה

רעיונות למיתוג האירוע עם אריזה נכונה

כשאנחנו עורכים אירוע, באופן טבעי אחת המטרות העיקריות היא להרשים את האורחים. אנחנו רוצים לגרום להם לעבור חוויה בלתי נשכחת, בין אם מדובר באירוע פרטי מכל סוג שהוא ובין אם זהו אירוע עסקי כמו השקת מוצר, הרמת כוסית של כל העובדים וכו'.
דרך אחת לשדרוג ולהבטחת התחושה הרצויה היא להעניק לכל משתתף מתנה. אין צורך להשקיע במשהו גדול, גם מתנות קטנות יכולות ליצור רושם עז, ובפרט אם הן ארוזות עם תשומת לב והשקעה בעיצוב.

איך יוצרים מיתוג בעזרת אריזה?

מיתוג הוא צעד כמעט חובה. לעסקים זה ברור מאליו שהם צריכים להשקיע בכך כדי לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם ועל-מנת להפוך לזכירים – אבל גם למי שעורך אירוע פרטי יש נטייה למתג אותו, גם אם הוא לא קורא לכך בשם הזה, כדי שהחגיגה תיזכר לזמן רב.

אריזה מעוצבת למתנה הקטנה שתחולק בסוף האירוע (או בכל שלב אחר, כמובן) תורמת רבות למיתוג. עצם היצירה שלה מעיד על השקעה ותשומת לב גם לפרטים הלכאורה קטנים, האריזה עצמה – כשמתכננים אותה נכון – מייצרת גם רושם ראשוני משמעותי וגם בהמשך הדרך היא משמרת את השמחה בתודעה של האורחים, וכך האירוע כולו הופך לבלתי נשכח במובן החיובי ביותר שיש.

על מה חשוב להקפיד כשמעצבים אריזה?

עיצוב אריזות כך שהן יתרמו למיתוג באופן מושלם ויצדיקו את ההשקעה בהן מבוסס על 3 מרכיבים: הפן הוויזואלי, התוכן וההרמוניה עם אופי האירוע.

מבחינה ויזואלית, מאחר שאחת המטרות היא רושם ראשוני חזק, כדאי מאוד ליצור אריזות עם נוכחות בולטת במיוחד. דרך אחת היא שילוב צבעים עם מבע עז, או לחילופין שחור-לבן מדויק להפליא. דרך שנייה היא שימוש באלמנטים גרפיים עוצמתיים וכמובן גם אסתטיים מאוד. עוד אופציה בדרך למיתוג המבוקש היא לבחור בדימויים ויזואליים יוצאי דופן, כאלה שמושכים אליהם מיד תשומת לב והם כמובן גם זכירים במיוחד.

מבחינת התוכן שיופיע על גבי האריזות של המתנות הקטנות שמקבלים האורחים, כדאי דווקא לבחור בגישה מינימליסטית יותר. ה"סוד" של מיתוג מוצלח הוא היעדר מאמץ – שכשאנחנו מציגים את העסק באופן מופרז, התוצאה עלולה להיות הפוכה, וקהל היעד דווקא יתרחק מאיתנו בגלל התחושה שאנחנו כופים את עצמנו עליו. אזכורים צנועים יותר לעומת זאת משיגים את המטרה הרצויה, ובנוסף הם גם משאירים את המתנה עצמה, שכמובן נתפשת כחיובית, במרכז תשומת הלב.

כאמור כדאי לקחת בחשבון גם את אופי האירוע, ובעיקר מהבחינה הוויזואלית. כך למשל אם אתם חוגגים בחיק הטבע, אריזה שיש בה נוכחות משמעותית של ירוק תתקבל בברכה.

המיתוג חשוב, ומה לגבי התכולה?

כשנותנים מתנות לעובדים, חשוב לא פחות גם מהי תכולת האריזה. המטרה היא לשמח את העובדים ולתת להם את ההרגשה שהם מוערכים ושאנחנו, המנהלים שלהם, אוהבים את מה שהם עושים ואת העבודה שלהם. אז כדי להשיג את המטרה הזו, מתנה סמלית שתעלה חיוך לעובד או לעבודת היא פסלון אוסקר מוזהב כאות הוקרה. אפשר לצרף הקדשה יפה עם שמו של העובד ותכונה מצחיקה כדי לחמם לו את הלב. עוד מתנה יפה לעובדים היא ברכת תודה חרוטה על בלוק עץ, כי לבסוף – כולם אוהבים מילים יפות והכרת תודה על העבודה הקשה.

לא רק העיצוב – אלא גם האריזה עצמה

דגש חשוב נוסף הוא איכות החומר. כשאנחנו משקיעים זמן ומשאבים נוספים בעיצוב אריזות ממותגות יש להן פוטנציאל עצום להרשים את האורחים ולהשיג את המטרות שקבענו, אבל אם האריזה עצמה תהיה עשויה מחומר באיכות נמוכה, ותוך זמן קצר תיקרע או תיראה בלויה, הרושם יתהפך. גם איכות ההדפסה חייבת להיות גבוהה, כדי שכל ההשקעה בעיצוב לא תרד לטמיון.

דילוג לתוכן