רעיונות למתנות לחברה הטובה

קופסת מתנה

כמעט לכל אחת מאיתנו, יש חברה אחת טובה. זו שעמדה לצידה ברגעים העצובים, שצחקה איתה ברגעים המשמחים וצברה איתה מגוון רחב של חוויות. כשאירוע חשוב מגיע, כמו יום הולדת, סביר להניח שתרצו לרכוש לחברתכן הטובה את המתנה המושלמת! אספנו עבורכן כמה רעיונות למתנות מיוחדות ומשמחות.

מוצרי פייטים

בכל שנה מגיחים טרנדים ייחודים ומדליקים וגורמים לכולנו להתמכר אליהם. ובכן, השנה אלה מוצרי הפייטים הייחודיים.

כיום, ניתן למצוא בחדרי שינה וסלונים רבים כריות פייטים מרהיבות. מדובר בכריות נוי, שיכולות לשמש גם ככריות פונקציונאליות, עטופות בפייטים מתחלפים המשנים את נראות הכרית במגע יד.

יש לא מעט דגמים של הכריות הללו, החל מצבעים חלקים ועד לכריות בדמויות אימוג'ים מדליקים. מוצר נוסף בתחום, הוא ארנק או נרתיק פייטים. ארנקי הפייטים מצופים אף הם בפייטים צבעוניים ומתחלפים, והם קיימים במגוון דגמים.

ניתן לרכוש נרתיקים עגולים, מלבניים או אפילו נרתיק בצורת כובע. אגב, קיימים גם תיקי פייטים תואמים, כך שתוכלו להרכיב לחברתכן סט פייטים צבעוני במיוחד.

פיה מרהיבה עם ברכה קסומה

מי מכן שמעדיפה להעניק מתנה מרגשת, יכולה לרכוש לחברתה הטובה אלמנט דקורטיבי עם הקדשה. על האלמנט מוצבת פיה עשויה קרמיקה כשלצידה ברכה לחברות קסומה. יש כמה וכמה טקסטים לברכת החברות, כך שתוכלו לבחור את הטקסט הרלוונטי ביותר.

ספל עם ברכה והקדשה

מתנה סמלית ופרקטית במיוחד היא ספל שעליו מודפסת הקדשה ייחודית. את הספל מומלץ למלא בשוקולדים מתוקים, סוכריות גומי ומסטיקים עגולים ולארוז בצלופן שקוף.

קופסת תכשיטים

מתנה נהדרת לחובבות התכשיטים היא קופסת תכשיטים מעוצבת. אם מדובר בילדה או נערה, ניתן לרכוש קופסת תכשיטים שעליה מתנוססות דמויות אהובות כמו הלו קיטי, חדי קרן, בת הים, רקדנית בלט, בלרינה  ועוד. מעבר לקופסאות ממותגות, תוכלו למצוא קופסת תכשיטים פרקטית במיוחד המכילה מגירות לאחסון יעיל או מחולקת לכמה וכמה תאיםמגירות ועם מראה.

אביזרי שיער ותכשיטים

תכשיטים ואביזרי שיער הם מתנה שתמיד משמח וכיף לקבל. אם בעבר האפשרויות היו מצומצמות, הרי שכיום ניתן לרכוש אביזרי שיער מעוצבים וממותגים (בעיצובי פרוזן, הלו קיטי, מיני מאוס וכו') כמו קליפסים, קשתות קשיחות, סיכות שיער מדליקות ועוד. בגזרת התכשיטים תוכלו לרכוש צמיד תליונים מתכתי, צמידי חרוזים, שרשרת חרוזים צבעונית ושלל תכשיטים מעוצבים ומיוחדים.

בובות ומוצרי פרווה

אין ספק שילדות ישמחו לקבל מחברתן הטובה בובת ברבי או בובת מונסי, אותה ניתן להלביש בבגדים ייעודיים ולעטר באקססוריז אופנתיים במיוחד. רעיון נהדר לא פחות הוא קניית בובת ראש מבית מונסי, עמה הילדות יוכלו לעצב תסרוקות ולהתאמן בעיצובי שיער ייחודיים. יתר על כן, תוכלו להעניק לחברתן הטובה דובי ענק, המגיע במגוון עיצובים וגדלים.

מסגרת לתמונה

אם אתן מחפשות מתנה מרגשת ובעלת משמעות, כנראה שהמתנה האידיאלית ביותר עבורכן היא מסגרת לתמונה. רצוי לפתח תמונה משותפת, לכתוב עליה הקדשה אישית בטוש עמיד ולשבץ במסגרת שבחרתן, כך תצליחו לרגש את חברתכן הטובה ולהעניק לה מתנה עם טאצ' אישי.

מתנה לחברה שילדה לאחרונה

אם אתן מחפשות מתנה ליולדת, וודאי תשמחו לשמוע שיש לכן לא מעט אפשרויות. בין המוצרים המומלצים ליולדת, תוכלו לרכוש מוביילים מעוצבים לתינוקות, מתקן אחסון ייחודי נעים למגע ומתקן מלבני לתלייה על מיטת התינוק.

בחרו את אחת מבין המתנות שצוינו לעיל וארזו אותה בנייר עטיפה ייעודי. תוכלו לקנות כרטיס ברכה בעבודת יד ולכתוב בתוכו ברכה מרגשת לכבוד חברתכן הטובה. מזל טוב!

דילוג לתוכן