מארזים ליולדת בן, כך אנחנו מכינים את המארז המושלם!

מארזים ליולדת בן, כך אנחנו מכינים את המארז המושלם!

היא סוף סוף ילדה! זה בן. מה קונים? איזו מתנה מביאים לה? הרי אין דבר שמלחיץ אתכם יותר מאשר לבחור מתנה. אולי הוא לא יאהב? אולי המתנה שלכם תהיה המתנה הכי פשוטה מבין כל המתנות? בחירת מתנה ולא משנה כרגע לאיזה סוג של אירוע, לא יכולה להתבצע מתוך ניחוש איך יגיב מקבל המתנה. את המתנה שאתם קונים לה לכבוד הלידה אתם חייבים לאהוב בעצמכם, אבל אתם גם חייבים לבחור חכם. מה זה אומר לבחור חכם ואיך זה מתקשר לאופציה של מארזים ליולדת בן? על כך מספרים לכם בשורות הבאות, אורזי המתנות של קיפי, חנות הצעצועים והמתנות המצליחה באינטרנט.

אז מה קונים ליולדת לכבוד לידת בן?

ובכן, בואו נחשוב על זה לרגע. לידה הוא אירוע לא פשוט, אבל אחד האירועים המשמחים שיכול בן אנוש לחוות. השנה הראשונה שלאחר הלידה גם היא שנה מאוד לא פשוטה, אבל אחת השנים היפות שיכולות להיות בחייו של הורה צעיר. אתם יכולים לגשת למשימת בחירת המתנה מהמקום של מתנה שימושית (בקבוק מזון, בגדי תינוק, סט מוצצים ואפילו עגלת תינוק), אלא שבקטגוריה הזאת אפשר בהחלט להניח שהזוג הצעיר כבר חשב על הכל ורכש הכל עוד הרבה לפני שנולד הילד, מה שמביא אותנו לאופציה השנייה, האופציה של בחירת מתנה ממקום של אווירה ומצב רוח. יולדת אחרי לידה זקוקה להמון חיזוקים ולכל דבר שיכול להעלות בה חיוך, להעניק לה תחושה של תמיכה ולשפר את מצב רוחה. בהינתן שהתינוק החדש הוא הדבר החשוב ביותר בחייה של היולדת, כל מתנה שתיקנו לתינוק תשמח גם אותה – רעשנים לתינוקות, מוביילים, אוניברסיטה, ערסל מתנדנד, קובית פעילות, משחקי הרכבה לפעוטות וכן הלאה – הכל עובד. אבל זה יכול להיות גם משהו שמשלב בין שימושיות ובין אווירה, משהו שבקיפי בונים אותו אל תוך מארזים ליולדת בן.

מה זה בדיוק מארז ליולדת בן?

מארז ליולדת בן היא למעשה חבילה של מספר פריטים שהמכנה המשותף לכולם הוא שכולם שמחים, מעוצבים, מעלים חיוך, מעלים תחושה של חמימות ומתיקות, הקיטש המושלם להולדת תינוק חדש. כל פריט במארז מספק ערך אחר. זה יכול להיות למשל דובי קטן לקישוט חדר התינוק ולשמח, זה יכול להיות מתלה כיסים מבד מעוצב לאחסון מוצרי תינוקות כמו בקבוק, חיתולים, מגבונים וכן הלאה, זה יכול להיות צעצוע לתינוק וזה יכול להיות מובייל קטן שכל כולו שמחה ואור. מארזים ליולדת בן יגיעו בדרך כלל בגוון כחול כי ככה זה בתרבות בה אנו חיים, אם כי בקיפי אתם יכולים גם לשבור את המוסכמות ולבחור מארזים בכל צבע אחר. בכל מארז ישנם מספר פריטים המשתנים ממארז למארז ואתם רק צריכים לבחור את המארז שמדבר אליכם יותר ושלהערכתכם יכול לשרת בצורה הטובה ביותר את היולדת.

20% הנחה!
280.00

לקנות עכשיו, ולקבל עוד היום עם משלוח מהיום להיום

מארזים ליולדת בן הם ללא ספק פתרון מנצח לכל מי שמתקשה לבחור מתנה ולכל מי שרוצה להעניק מתנה "על בטוח". כדי לקנות את המארזים האלה אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית. באתר המתנות של קיפי תוכלו להתרשם מכל המארזים שלנו עם תמונות באיכות גבוהה ופירוט מלא של כל הפריטים וכל הפרטים על כל פריט ופריט – כי ככה זה אצלנו בקיפי, אנחנו לא מוכנים שתקנו חתול בשק ואנחנו מקפידים להעניק לכם את כל הפרטים הדרושים לכם כדי לקבל החלטה נבונה. אבל רגע, היא כבר ילדה וצריך כבר להביא לה את המתנה, מה עושים? גם על זה כבר חשבנו בקיפי – לאחר שהשלמתם את תהליך הרכישה באתר המתנות של קיפי, תוכלו לבחור את מועד המשלוח המתאים לכם ואם אתם צריכים את זה היום, יש לנו אפשרות משלוח מהיום להיום, לכל היותר מהיום למחר. איך אמרנו מקודם? ככה זה אצלנו בקיפי – אנחנו עושים את כל מה צריך כדי שתוכלו להעניק את המתנה המושלמת בתנאים המושלמים. אנחנו מכינים עבורכם מארזים מאלפים ומשמחים, אנחנו מספרים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור את המארז המתאים לכם ואנחנו גם עושים את כל מה שצריך כדי שתוכלו להשלים את הקנייה במקסימום נוחות וקלות וגם להעניק אותה במקסימום מהירות. אז למה אתם מחכים? למארזים רוץ.

דילוג לתוכן