א. שיטות המשלוח והאספקה שלנו
.
1. קיפי רגיל עד הבית – עד 5 ימי עסקים לכל הארץ, בדרך כלל מגיע הרבה לפני.

• בהזמנה מ-299 ₪ ומעלה – משלוח חינם!
• בהזמנה מתחת ל-299 ₪ – 29 ש"ח
אזור חלוקה: כל רחבי הארץ כולל יישובים מרוחקים, קיבוצים ומושבים.
ניתן לראות התחייבות שלנו לזמני הגעה בסעיף ג, אך שוב מדגישים שהמשלוח בדרך כלל יגיע הרבה לפני זמן זה.

2. קיפי מהיר עד הבית – עד 3 ימי עסקים לכל הארץ - 40 ₪.

3 ימי עסקים לכל המאוחר וההזמנה אצלכם עד פתח הדלת, בד"כ מגיע לפני! שימו לב! ליישובים מרוחקים, קיבוצים ומושבים זמן האספקה יכול לקחת עד 5 ימי עסקים לכל המאוחר דרך שיטת משלוח זו. בכל אופן, האספקה תהיה מהירה יותר מהמשלוח המפורט למעלה בסעיף 1.
אזור חלוקה: כל רחבי הארץ כולל יישובים מרוחקים, קיבוצים ומושבים.

3. קיפי אקספרס עד הבית – מהיום להיום!* – 45 ₪ - אספקה בימי א'-ה' בלבד!
4. קיפי אקספרס עד הבית – לתאריך ספציפי לבחירתכם!* – 40 ₪ - אספקה בימי א'-ה' בלבד!

• בהזמנה מ-399 ₪ ומעלה – משלוח אקספרס חינם!
משלוח מהיום להיום עד הבית –
במידה וההזמנה מתבצעת עד השעה 11:00, הזמנה שתתקבל לאחר מכן תסופק ביום העסקים הבא. אספקה בין השעות 14:30-21:00.
 *משלוח אקספרס זמין לישובים ובתי חולים הנמצאים בין באר שבע ועד חיפה, לא כולל בית שמש וירושלים.

פירוט אזורי חלוקה למשלוח אקספרס

ישובים וערים שבכיסוי

לכל הערים והיישובים מבאר שבע ועד חיפה (מלבד בית שמש וירושלים): אביחיל, אבן יהודה, אודים, אור יהודה, אור עקיבא, אזור, אחיסמך, אירוס, אלישמע, אמונים, ארסוף, אשדוד, אשקלון, באר גנים, באר יעקב, באר שבע, בארות יצחק, בית אלעזרי, בית דגן, בית חנן, בית חנניה, בית יהושע, בית יצחק שער חפר, בית נחמיה, בית עובד, בית עזרא, בית עריף, בן זכאי, בני ברק, בני דרור, בני עטרות, בני עי"ש, בנימינה, בצרה, בת ים, ג'סר א זרקא, גאולים, גאליה, גבעות בר, גבעת ברנר, גבעת השלושה, גבעת חן, גבעת שמואל, גבעתיים, גדרה, גיבתון, גינתון, גליל ים, גן חיים, גן יבנה, גן שמואל, גנות, גנות הדר, גני יוחנן, גני עם, גני תקווה, געש, גת רימון, הוד השרון, הרצליה, הרצליה פיתוח, זיתן, זכרון יעקב, חדרה, חולון, חיפה, חמד, חצור אשדוד, חצרים, חרות, יבנה, יגור, יהוד, ינוב, ירקונה, ישרש, כפר ביל"ו, כפר הנגיד, כפר חב"ד, כפר טרומן, כפר יונה, כפר מל"ל, כפר מעש, כפר נטר, כפר סבא, כפר סילבר, כפר סירקין, כפר שמריהו, להבים, לוד, מגשימים, מודיעין מכבים רעות, מודיעין עילית, מזור, מזכרת בתיה, מיתר, מעגן מיכאל, מקוה ישראל, משמר השבעה, נבטים, נווה ימין, נווה ירק, נופך, נורדיה, נחלים, נטעים, ניצן, ניצן ב', ניצנים, ניר צבי, נס ציונה, נשר, נתניה, סביון, עדנים, עומר, עיינות, עין ורד, עין שריד, עינת, פרדס חנה כרכור, פרדסיה, פתח תקווה, צופית, צור משה, קדימה צורן, קדרון, קיסריה, קריית ביאליק, קרית אונו, קרית אתא, קרית גת, קרית ים, קרית מוצקין, קרית עקרון, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רינתיה, רמות השבים, רמלה, רמת אפעל, רמת גן, רמת השרון, רעננה, רשפון, שדה ורבורג, שדה עוזיהו, שדות ים, שוהם, שפיים, שתולים, תל אביב יפו, תל יצחק, תל מונד.

לבתי חולים שברשימה האספקה עד חדר האשפוז: איכילוב סוראסקי, אלישע, אסותא באר שבע, אסותא חיפה, אסותא ראשון לציון, אסותא רמת החייל, אסף הרופא, בני ציון, ברזילי, האיטלקי, הכרמל, הלל יפה, השרון - ק. גולדה, וולפסון, לניאדו, מ.ר.ב מרכז רפואי, מאיר, מעייני הישועה, מרכז רפואי הרצליה, מרכז רפואי חורב, סורוקה, קפלן, רבין ק.בלינסון, רמב"ם, שיבא, שניידר לילדים.


שימו לב: באחריות הלקוח להיות זמין בטלפון שצוין בהזמנה ולוודא שהוא או מישהו מטעמו יהיה נוכח לקבלת המשלוח מהשליח בכתובת שהוזנה בהזמנה. אי מענה בטלפון יגרום לעיכובים באספקה.
בשינוי כתובת משלוח לאחר סיום הטיפול בהזמנה (תקבלו SMS עם סיום הטיפול שלנו) ולאחר שנאסף על ידי חברת המשלוחים ונמצא כבר בהפצה, תיגבה עלות משלוח נוספת על שינוי הכתובת, גם אם המשלוח עדיין לא סופק לכתובת שהוזנה מראש בהזמנה. שינוי כתובת ייעשה דרכנו בלבד.

ב. זמני משלוחים: המשלוחים מתבצעים בימים ראשון עד חמישי בין השעות: 08:00-21:00. בתקופות עומס ייתכנו אספקות גם בימי שישי.
כל זמני המשלוחים מחושבים יום למחרת עדכון יציאת החבילה אליכם, מיד לאחר סיום הטיפול שלנו.
אנו מתחייבים להגעת החבילה לפי הזמנים הרשומים מטה, אבל עושים מאמץ שהחבילה תגיע עוד לפני בזכות השליחים התותחים שלנו. 😎

ג. זמני משלוח לשיטת משלוח "קיפי רגיל עד הבית":

ערים מרכזיות – עד 5 ימי עסקים.
יישובים/קיבוצים/מצפים/התנחלויות/יישובים מרוחקים (לא כולל את אזור רמת הגולן) – עד 8 ימי עסקים.
עוספיא, דליית אל כרמל, עתלית, ניר עציון, ניר הוד, צרופה וכרם מהר"ל (סובב כביש 4) – עד 8 ימי עסקים.
קריית שמונה – עד 6 ימי עסקים.
סובב בית שאן, סובב מנרה וסובב ראש הנקרה – עד 5 ימי עסקים.
רמת הגולן – עד 6 ימי עסקים.
ים המלח ואילת – עד 9 ימי עסקים.
יהודה ושומרון – עד 9 ימי עסקים.
רמת חובב בנגב – עד 5 ימי עסקים.

ד. מעקב אחר הזמנה: כאשר ההזמנה מוכנה ויצאה לדרכה אנחנו לא רוצים להשאיר אתכם יותר מידי במתח ולכן תקבלו עדכונים במייל וב- SMS עם עדכון לגבי ההזמנה שלכם, ,תקבלו מאיתנו לינק עם מעקב ותוכלו לעקוב אחר החבילה כל הזמן!

ה. עיכובי משלוחים:

  • למרות שהשליחים האדירים שלנו מקצועיים בטירוף, ייתכנו עיכובים לעיתים רחוקות בהגעת השליח בעקבות אירועים יוצאי דופן, אם יהיו מקרים נדירים כאלה – נעדכן אתכם.
  • אנחנו מתחייבים לסיים את כל תהליכי אריזת ההזמנה ושליחתה אליכם עד שני ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה למעט מקרים נדירים של הזמנות בעייתיות שדורשות שינוי או טיפול נוסף מעבר להכנת ואריזת ההזמנה. אם יהיו מקרים נדירים כאלה – נעדכן אתכם.
  • בתקופות של חגים מועדים וערבי חג ייתכנו לעיתים רחוקות עיכובים בזמני הגעת ההזמנה מעבר לזמנים שאנחנו מתחייבים אליהם.

ז. החלפות והחזרות: התחרטתם או שיניתם את דעתכם לגבי המוצר שהזמנתם ואתם רוצים להחזיר אותו אלינו או להחליף אותו? אין בעיה! ניתן להחזיר את המוצר בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש ולא נפל בו פגם או נזק והוא נמצא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה עד 14 יום מיום קבלתו. מוצר שנקנה בהנחה/מבצע, ניתן להחזיר עד 7 ימי עסקים מיו קבלת ההזמנה.

  • יש לתאם החזרת מוצרים מולנו דרך דף צרו קשר או במייל בלבד. לאחר תאום, תוכלו לשלוח את המוצר אלינו או להגיע למסור אותו אלינו עצמאית. זמן ההגעה של מוצר שהחזרתם אלינו תלוי בדואר ישראל/חברת המשלוחים. ההתחייבות של חברת דואר ישראל היא תוך 14 ימי עסקים אבל בנינו ברוב המקרים המוצר יגיע הרבה לפני. ברגע שנקבל את המוצר שהחזרתם ניצור אתכם קשר ישירות ונשמח לטפל בבקשה עד אשר יוחזר כספכם בהתאם לתנאי ההחזרה וההחלפה שלנו או יישלח אליכם מוצר חלופי לבקשתכם. במידה ושלחתם אלינו מוצר חזרה ולא חזרנו אליכם תוך 14 ימי עסקים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנו זמינים בטלפון: 072-338-4555 בימים א' – ה' בין השעות 09:00-18:00 או בעמוד יצירת קשר באתר 24 שעות ביממה. נשמח לעזור לכם!
  • ההחזר הכספי יתבצע תוך 14 יום ממועד החזרת המוצר, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי סכום של 100 ₪ – הזול מבניהם. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם ועסקה שחויבה בתשלום רגיל בודד תזוכה בהתאם בתשלום בודד. אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה כל התהליך מתבצע על ידינו ללא צורך בשום דבר נוסף מצדכם.
    במידה והעסקה בוצעה בכרטיס אשראי של חיוב מיידי (דיירקט) ניתן לבצע החזר בהעברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק בקיזוז עמלת ביצוע ההעברה.
  • החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח.
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה או מוצר כולל, אלא רק את המוצר הכולל, הערכה כולה וכל מה שהיא כוללת בתוכה.
  • במידה וקניתם מוצר במסגרת סייל, מבצע או הנחה ניתן להחזירו עד 7 ימי עסקים מהיום בו קיבלתם אותו. בתמורה, יתקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי סכום של 100 ₪ – הזול מבניהם. במידה והמוצר שרכשתם היה במבצע או בהנחה או שהשתמשתם בקופון הנחה במעמד ההזמנה, ההחזר הכספי יהיה בהתאם לסכום ששולם לאחר ההנחה.
  • במקרה של ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא, לאחר יציאת המשלוח ללקוח, ההחזר הכספי יינתן בניכוי נוסף של עלות המשלוח הכפול (הלוך ללקוח, וחזור אלינו).

אז למה לקנות דווקא אצלנו? כי הלקוחות שלנו מרוצים עד הגג:

קיפי מתנות וצעצועים
4.9
מבוסס על 758 ביקורות
שירות אדיב ויעיל.
arbel H.
07:35 04 Oct 23
המשלוח הגיע מהר ומושלםםם
dorit T.
06:42 30 Sep 23
ביצעתי הזמנה ב9 בבוקר וב4 אחר הצהריים היא כבר היתה אצלי!!! שירות מדהים!!!
Noa S.
06:50 08 Sep 23
מוצר איכותי ושירות מהיר
Gila S.
07:03 25 Aug 23
חווית קניה יוצאת מן הכלל.קיבלתי עדכון על כל שלב בהזמנה, למרות שהכתובת השתנתה (שוחרר מבית חולים) קיפי דאגו שהמתנה תגיע עד לבית הלקוח. .תודעת שירות נדירה .אני בטוח אמשיך לקנות מכם.תודה
Yael S.
05:54 21 Aug 23
שירות מושלםם מוצרים איכותיים ברמות
עטרה ס.
06:53 17 Aug 23
סובלנות,שירות מדהים!!! אין לי מילים
אורנית ו.
06:25 16 Aug 23
הזמנתי תיבות תכשיטים הגיע מהר והן ממש יפות
מור מ.
12:26 15 Aug 23
מהירות שיא. מוצרים פגז, מחירים אליפות
Moshe V
07:57 15 Aug 23
השירות היה נורא נחמד ואדיב, המשלוח טיפה איטי, אמרו עד חמישה ימים וזה כמה שזה לקח, קצת מבאס כי היה אירוע באותו רגע והוא די נגמר אז המתנה הגיעה פחות רלוונטית אך סך הכל חוויה נעימה והגיעה באיכות טובה
etai D.
11:28 10 Aug 23
הייתה לי חווית קניה מדהימה ..מאוד הופתעתי מהשרות המהיר והיעיל . כאשר הייתה לי בעיה התקשרתי ומיד נפתרה הבעיה. הזמנתי בבוקר ובצהריים קבלתי לבייתי.המוצר היה יפה ומיוחד.תודה לכם כן ירבו כמותכם.
חמדה פ.
16:30 09 Aug 23
שירות מקסיםענו לי על כל שאלה אחרי מספר דקותהשליח הגיע בזמן והיה מאוד נחמדכל המשלוח הגיע עטוף בצורה יסודיתממש כיף
נופר א.
07:59 09 Aug 23
שירות נהדר! נעים, מהיר ויעיל. עשיתי הזמנה עם שני מוצרים ואחרי כמה שעות רציתי לבטל אחד, ענו לי מיד, ביטלו את המוצר שביקשתי אבל השאירו את ההנחה והמתנה (למרות שלא הגעתי לסכום המינימום הנדרש!). המשלוח הגיע במהירות, ארוז יפה למתנה, כאשר גם כשהייתה אי הבנה עם השליח - החנות בדקו זאת בזריזות וסייעו בכל מה... שצריך. שמחתי להכיר אתכם, נזמין מכם שוב! תודה 🙏קראו עוד
Ravit S.
16:39 07 Aug 23
בסך הכל אחלה, הורדתי כוכב רק כי חברה שלי לא ענתה לשיחה אחת כי היא הייתה במוסך ומיד ויתרו, וכשביקשתי שינסו שוב כדי שזו תהיה הפתעה (ושלא אצטרך להגיד לה לפתוח את הודעות הסמס ולאשר את הכתובת) אמרו שזה פשוט בלתי אפשרי. בסך הכל עוד שיחת טלפון אחת מצדם הייתה משפרת את החוויה פלאים, חבל שזו בקשה גדולה מדי.
מור מ.
14:31 03 Aug 23
הכל בסדר שרות מעולה והאנשים שם ערניים וקשובים ללקוחות והכי חשוב האישה מרוצה ציון 10 מתוך 10תודה לכם
אודי ב.
14:25 03 Aug 23
מתנות איכותיות ושירות מצויין ומהיר
מעיין ס.
12:33 02 Aug 23
אין מספיק דיו במקלדת כדי לתאר את המקצועיות והיופי!והשירות? אחד הטובים שקיבלתי!פעם ראשונה ולא אחרונה!תודה לכם 🙏
Adam
11:51 01 Aug 23
שירות לקוחות מעולה!!!
נתנאל ד.
15:06 26 Jul 23
קנינו מתנה לסבתא ליומולדת 80 ✨ היו זמינים לכל שאלה, שלחו סרטון של המתנה המורכבת והמשלוח הגיע בזמן ובאריזה מהממת.תודה רבה על שירות נפלא, אדיבות ואמינות!
Iris B.
13:35 19 Jul 23
הזמנתי גלגל תמונות מ"קיפי מתנות וצעצועים" ובעת שליחת התמונות טעיתי בכמה תמונות. פניתי לעופר - נציג שירות וביקשתי לשלוח שוב את התמונות הנכונות. קיבלתי מענה מהיר ואדיב מאוד. התמונות הנכונות נשלחו וכעבור יומיים קיבלתי את גלגל התמונות המהמם והמושלם. רוצה להודות ל"קיפי מתנות וצעצועים" ולעופר על השירות,... על היחס ועל המוצר המדהים!! אירית מאשדודקראו עוד
Zoya V.
17:51 18 Jul 23
מדיניות משלוחים והחזרות וזמני משלוחים