צריכים משלוח מתנות מהיום למחר? אנחנו כאן לשירותכם!

צריכים משלוח מתנות מהיום למחר? אנחנו כאן לשירותכם!

חבל שזה קורה, אבל זה קורה – לפעמים אנחנו לא זוכרים לקנות מתנה בזמן ובמקרה הטוב נזכרים ברגע האחרון לפני המועד האחרון. לפעמים אנחנו גם לא יכולים לדעת מראש מהו המועד ומלכתחילה מחויבים לקנות את המתנה ברגע האחרון, למשל כאשר מדובר במתנה ליולדת או לפעמים באירועים ידועים יותר, כמו יום האהבה ולנטיין דיי. במצבים אלה, גם אם אתם מכורים לקניות אונליין, הנטייה שלכם תהיה לבצע את הקנייה בחנות מתנות מקומית כדי להבטיח שהמתנה תהיה בידכם עוד באותו היום ולא תצטרכו להמתין למשלוח. העניין הוא שהיום, אם אתם קונים בחנות המקוונת הנכונה, אתם יכולים להזמין משלוח מתנות מהיום למחר ובמקרים מסוימים גם מהיום להיום! ועל כך מספרים לכם חברי הצוות המקצועי של קיפי, חנות המתנות והצעצועים המקוונת של ישראל.

האם באמת אפשר להזמין משלוח של מתנה מהיום למחר?

ובכן, זה נכון שזה נשמע קצת בלתי אפשרי, אבל זה בדיוק מה שמבדיל חנות מתנות מקצועית ורצינית מחנות סטנדרטית. הכנת משלוח מהיום להיום, איסופו על ידי שליח ושילוחו אל בית הלקוח בכל מקום ברחבי הארץ, זה בהחלט אתגר לא פשוט וחנויות מובילות כדוגמת חנות המתנות של קיפי, יודעות לעשות את זה היטב. את השירות הזה של משלוח מתנות מהיום למחר אתם לא חייבים להזמין בכל פעם שאתם קונים צעצועים ומתנות אונליין, בטח לאור העובדה שזה בכל זאת כרוך מן הסתם בתוספת תשלום, גם אם מינורית.

אבל למשל במקרה בו אתם רוצים להזמין משלוח של מארז ליום האהבה מהרגע להרגע, כדי לא להישאר ביום האהבה בידיים ריקות. בקיפי למשל, תוכלו לבחור את המארז הזה ועוד רבים נוספים בדפי הקטגוריה של מתנות ליום האהבה שלנו בחנות, לסמן את האופציה של משלוח מהיום למחר ואפילו מהיום להיום ואנחנו נדאג לשלוח את המארז עד אליכם הביתה או לבן או בת הזוג ישירות. כי ככה זה אצלנו בקיפי – אנחנו לא רק מציעים לכם מתנות מיוחדות ויוצאות דופן. אנחנו גם מאפשרים לכם להעניק אותן בזמן ולא משנה למי והיכן ברחבי הארץ, הן צריכות להימסר.

לא רק מארזים ליום האהבה ומתנות ליולדת: משלוח מתנות מהיום למחר, לכל סוגי המתנות והצעצועים שלנו

בקיפי אתם יכולים לקנות כל סוג של מתנה וגם אינספור סוגים של צעצועים לילדים ובכל אחד מן המקרים האלה, עומדת לרשותכם האופציה של הזמנת משלוח מתנות מהיום למחר. זה יכול להתאים לכם למשל אם שכחתם לקנות מתנה ואתם צריכים את המתנה למחר. זה יכול להתאים לכם אם אתם להוטים כבר להעניק את המתנה, גם אם אין דד ליין ברור באופק וזה יכול להתאים לכם אם ככה פשוט בא לכם מכל סיבה שהיא. אנחנו בחנות המתנות של קיפי מאפשרים לכם לקנות למשל מתנות יום הולדת לגבר או לאישה, לארוז אותה באריזת מתנה דקורטיבית ולהזמין אותה במשלוח אליכם או אל כתובתו של מקבל המתנה, לבחירתכם. אנשי הצוות שלנו יכינו את המתנה עוד באותו הרגע, יעבירו אותה למשלוח ועוד באותו היום או ביום שלמחרת, המתנה שלכם תהיה בדרכה אל יעדה.

צריכים משלוח מתנות מהיום למחר? אנחנו כאן לשירותכם!

כמה עולה השירות של משלוח מהיום למחר?

תוספת המחיר עבור משלוח מתנות מהיום למחר היא שולית לחלוטין וכלל לא אמורה להשפיע על ההחלטה שלכם בעניין. אם תבחרו את האופציה של משלוח רגיל זה יעלה לכם זול יותר בכמה עשרות שקלים, אבל בהשוואה למשלוח אישי ומהיר מאוד עם שליח, מדובר בתוספת עלות שולית למדי. אם משווים את תוספת העלות הזאת למאמץ של יציאה מהבית, השתרכות בפקקים, תשלום עבור חניה בקניון, צפיפות ובזבוזים קטנים בדרך אל ובחזרה מחנות מתנות פיזית, אז אין בכלל שאלה – הזמנת מתנה אונליין במשלוח מהיום למחר היא לבטח האופציה הטובה, הקלה וגם הזולה ביותר עבורכם. כשמוסיפים לזה גם את כל מגוון המתנות המרשימות, המיוחדות והייחודיות של קיפי, הבחירה הופכת לברורה עוד יותר – בקיפי תוכלו לקנות בטוח, קל ונוח, ליהנות מאפשרויות החלפה על ידכם או על ידי מקבל המתנה וכמובן, להשלים את כל התהליך עם שירות משלוח מתנות מהיום למחר בתוספת עלות מינורית וזניחה.

אז למה אתם מחכים? אתם גם ככה כבר באיחור! כנסו עכשיו לחנות המתנות של קיפי, בחרו את המתנה המתאימה לכם וכבר מחר תימסר המתנה כשהיא עטופה וארוזה יפה, לידי האדם היקר שעבורו אתם עושים את כל זה.

דילוג לתוכן